Nem tudom ki hogy van vele, de amíg a fa fel van díszítve addig a takarítás (portörlés, porszívózás) nálunk hanyagolva van. Aminek az eredménye azért két hét után bizony látszik a házon, én pedig ezt az állapotot egyre nehezebben viselem. (családtagok meg gondolom engem...).

Persze az sem mindegy, hogy egymagam vagyis másodmagammal (Áron: jelentős tényező, ki ne hagyjam) vagyok itthon vagy mind az öten. Még az Áronka előtti időkben figyeltem meg, amikor itthon voltam gyeden, gyesen és társain, hogy a takarítást inkább a hétfői napokon végzem, mint a péntekin, mert annak több értelme volt/van. Most is így vagyok ezzel, holnaptól a család elmegy dolgozni-oviba, maradok Áronunkkal, és amennyire ő engedi nekiesek a takarításnak.

Tehát vártam a januárt, mint a Messiást, azzal a deja vu érzéssel, mint a szeptembert, amikor szintén azt hittem mennyi időm lesz, aztán másként alakult, hát a január is ilyen zsúfolt lesz. Röviden és tömören: jogosítványom meghosszabbítása, ez együtt jár a családorvos és az okmányiroda meglátogatásával (és rengeteg pénz kiadásával), továbbá kontrol a nőgyógyászaton, mert a félév bizony eltelt..., Adrika iskolaválasztásával kapcsolatos dolgok: konkrétan 3 iskolában is nyílt nap, a kiválasztottban mindenképp érdemes megjelenni, de ha mégsem oda sikerülne, akkor is van még kettő lehetséges iskola a tarsolyban, szóval innen a 3 nyíltnap. És megkezdődik Andorkának is a logopédia, amin szintén ott kell lenni egyszer legalább, és mindez amellett hogy január van, tehát kicsit még visszatekintünk az elmúlt évre. Ez nálam jelenti a naptárcserét, az újba mindig átírok minden fontos dátumot, szülinapokat, névnapokat, fényképrendezgetés van kilátásban, nem is kevés, és a karácsonyra kapott könyveket is jó lenne már elkezdeni olvasni:-)

Ma egy dolgot sikerült elintéznünk: családorvosnál kitöltöttem a papírt a jogosítványhoz, vizsgálat nem sok volt (konkrétan semmi).

Mindemellett itt van majdnem 10 hónapos kicsifiunk, aki már lehet még ebben a hónapban elindul önállóan is, bár nem biztos, de esélye azért van a dolognak.

Ingrid pár hete felvetette, hogy ki hány pár kezet tudna elképzelni, hogy mindennel haladjon - akkor nem számoltam össze, de ha csak minden gyermekemre egy párat számolok, az már eleve 3 és akkor még "csak" Velük foglalkoznék. Minimum 10 pár, de inkább több...

És míg el nem felejtem: tegnap délután kedves családi programunk volt, Lego kiállítás volt Debrecenben, elmentünk két ovisunkkal megnézni, mind a négyőnknek tetszett:-).

Közben lehullott a hó, aminek szintén nagyon örültek az ovisaink, és mi is, hogy az idén látunk havat. Kár, hogy ezt még Áronka nem élvezi:-(

 

Szerző: gneke  2009.01.05. 23:55 5 komment

Címkék: család lego iskola logopédia takarítás

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr41860497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napocska77 2009.01.06. 23:15:22

szia Erzsi!
Találtam neked valamit, egy blogban (Gabiéban)
gabella.blog.hu/
ő is a blog.hu-t használja.
ott olvastam, hogy van egy weblap, ahonnan blogsablonokat tudsz leszedni:)
bloghusablonok.blog.hu/
remélem, tudod majd hasznosítani!
Ági

Zsibrák 2009.01.07. 20:15:20

Tökéletesen értem ezt a posztot :) Azért ebben a sok tennivalóban van jó oldal is. Például: a három iskolai nyílt nap. Ez azt jelenti, hogy van választék iskolaügyben, ez jó :) A naptárban a sok megjegyzendő dátum: sok családtagotok, barátotok van, akikről megemlékeztek legalább egy napján az évnek. Ez csodás!

Zsibrák 2009.01.07. 20:16:41

Ó, és hát nem elfelejtettem leírni az előbb, hogy mennyire tetszettek a karácsonyi fényképek! És boldog új évet kívánunk mindnyájatoknak!
Áronék

gneke 2009.01.07. 20:57:16

Napocska: Köszönöm!!!!

gneke 2009.01.07. 20:58:06

Zsibrák:
És itt most irong-pirong én...Mindjárt kiderül miért...
süti beállítások módosítása