Jól gondoltam, Andorunk hétvégén többször hányt, de azért megkockáztattuk ma az ovibamenést néhány garnitura váltás ruhával. Egész nap jól volt, mielőtt mamáék érte mentek, azelőtt történt csak meg a baj, mamáék még látták amint a romeltakarítás zajlik. Tehát délután doktor nénihez (!) mentünk, aki  azt javasolta hogy a héten ne menjen inkább oviba - mivel  itthon vagyok könnyedén megoldható.

Természetesen ahogy várható volt apát is utolérte a végzete. Nagyon beteg, mint általában a férfiak. Bár ezt nem szereti ha emlegetem, mert ugye "honnan tudom én, hogy ő hogy van, pl az sem biztos hogy két ember ugyanazt látja fehérnek, lehet én teljesen mást látok, mint ő, ugyanígy van ez a betegséggel is, nem érezhetünk a másik helyett." E meggyőző monológ végére azért világosan láttam, hogy ő sokkal betegebb, mint én valaha.

Remélem most már jobb idők jönnek ránk.

Szerző: gneke  2009.02.02. 20:33 2 komment

Címkék: betegség apa andor

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr52918922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsibrák 2009.02.05. 12:36:49

Húú, remélem jobban vagytok azóta!!! Nem semmi amin átmentetek :(
süti beállítások módosítása