Adrika csoportjában ma volt a ballagási fényképezés. A szokásos csoportképen és egyedi tarisznyás képeken kívül lehetett kérni barátnős-barátos képeket is. Kérdeztem is, hogy kik kivel lettek így lefényképezve majd innen már csak egy lépés választott  el attól, hogy ki kibe szerelmes. Ez most fontos téma mindkét ovis gyermekünknél.

Vannak népszerű kisfiúk, ilyen például H. Sanyi és V. Balázs. Ez utóbbi iránt Adrika is majd 3 éven át érzett plátói szerelmet, míg  szépen lassan fel nem váltotta a szerelme tárgyát Krisztián. És mint kiderült nem csak nála vesztett a népszerűségéből Balázs, hanem más kislányoknál is, amint a következő mondat elhangzott:

 - Anya, nem értem én ezeket a csajszikat. Panni is szerelmes volt B-ba, de már nem az, Bogi is szerelmes volt B-ba de már nem az.

És ekkor figyelmeztettem, hogy ő is szerelmes volt V.B-ba de már nem az.

 

 

Szerző: gneke  2009.05.19. 23:32 2 komment

Címkék: gyerekszáj szerelem adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr741132510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napocska77 2009.05.21. 20:57:19

Ez annyira aranyos!
Kíváncsi vagyok, ki lesz Albert első kis szerelme. Őt a tornán kinézte magának egy bizonyos Bogika. Nagyon helyes kislány, de sajnos nem tűnik kölcsönösnek a dolog, mert Bogika kiabálós és sikongat rá, de az én kis drágám meg így fél tőle.

cucka 2009.05.26. 15:52:24

Ez annyira édes! :))))
süti beállítások módosítása