11 éve: alig ismertük egymást, de tudtuk, hogy összeházasodunk. Eredetileg őszi esküvőt szerettünk volna, de mindkettőnk munkahelyén  - ami ugyanaz - kéthetes nyári leállás van, amit kötelező kivenni, így viszont a szabink is lecsökkent. Így a nyári leállás időpontját választottuk. Kevesebb mint két év együttjárás előzte meg az esküvőnket. A "nagy nap", a mi napunk igazi nyári nap volt, kánikula a javából. Nagyon jó hangulatú lagziban folytatódott a majdnem elmaradt templomi esküvő és a majdnem röhögésbe fulladt polgári.

Mi történt? Templomi esküvő időpontja délután 5 óra. Az eredetileg minket eskető plébános épp nyári tábort tart  hittanos gyerekeknek valahol a Mátrában, előtte egyik kollégájára bízza a mi esketésünket. Nem tudtuk kire, még az utolsó jegyesoktatáson név nem hangzott el a helyettesítésről.

Délután 5 óra előtt pár perccel a templom bejáratánál derül ki, hogy a kolléga nagyjából 2 perccel azelőtt tudja meg, hogy ő minket esketni fog. Magunk közt szólva, azóta sem bánjuk ezt a cserét, a hirtelen tartott esküvői beszéd gyönyörű volt. Emlékezetes.

Római katolikus szertartású esketés révén a gyűrűt kétszer húztuk egymás ujjára aznap, egyszer a templomban, egyszer a házasságkötő teremben. A templomi után volt kis időnk míg a 1/2 7-es polgári esketés elkezdődött és épp arról beszéltünk, hogy mennyire izgultunk a templomban, hogy a gyűrű el ne guruljon, ugyanis az szerencsétlenséget jelent. Elkezdődött a polgári szertartás, eljött a gyűrűhúzás ideje. A két gyűrű egy kis párnácskán helyezkedett el. Először a vőlegényt  kérték meg, hogy húzza az ujjamra a gyűrűt. Az izgatott vőlegény felvette a párnáról a saját gyűrűjét és húzta az ujjamra...(jaj csak le ne essen...). Ekkor következtem én, akinek a saját kisebb gyűrűjét kellett ráhúznia a vőlegénye ujjára - de melyikre? A gyűrűsujjról legurul, a kisujjra nagy ezért legurulhat (jaj csak le ne essen...), végül a gyűrűsujjra húztam. És a polgári szertartás után aznap immár harmadjára  is felhúztuk egymás ujjára a gyűrűt. (mire való az eljegyzés?)...

 

7 éve:  9 hónap + 7 nap. Eredetileg július 31-re kellett volna esnie a születésnek. Orvosom néhány nappal előtte mondta, hogy túlhordom, valószínűleg egy héttel. Hogy mit jelent egy ilyen mondat egy először szülő kismamának? Csak ebbe kapaszkodtam. A július utolsó napja nagy járkálásokkal telt, este jöttek a fájások. Alig hittem hogy az, hisz még nem lehet, nekem azt mondták, hogy túlhordom. Persze szülészorvosom első szabis napja augusztus elsejére esett, mi a kórházba értünk majdnem 2 órára, hajnalban. Akkor már csak az érdekelt, hogy aznap megszülessen, erre hajnal 4-kor a zúduló magzatvíz távozásakor már nagyon nagy esély volt. A születés épp délben volt, császármetszéssel született és annyit mondtak, hogy "gratulálok, gyönyörű kislány" és én feledve a meddő éveket annyit mondtam " jaj, de jó, pont kislányt szerettem volna".  Boldog születésnapot Adrika!...

 

2 éve: Július elején  rákszűrésen voltam, akkor még nem tudtuk, hogy 5 hetes terhesen és aznap sem tudtuk meg. Orvosom faggattam, nem ellenjavalt-e a harmadik gyerek vállalása ilyen idősen (34 voltam...), de megerősített, hogy nem. Mivel nem állapított meg terhességet, vártam amit ilyenkor nem várunk. Még egy hetet dolgoztunk, majd nyaraltunk, a nyári szünetünk harmadik hete már gyanús volt. 8 hete nem jött meg, étvágytalan vagyok, csak iszok éls pisilek. Vettem egy tesztet. Július utolsó napján. Biztos voltam a két csíkban, ezért augusztus elsejére hagytam a tesztelést. Majd Apának boldog házassági évfordulót kívánva átnyújtottam...
 

 

 

 

 

Szerző: gneke  2009.08.01. 02:35 4 komment

Címkék: születésnap család ünnep szülés adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr521280299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.08.03. 23:10:15

Mi a 3. gyermekünk keresztelésénél jártunk hasonlóan. Kicsi késéssel azért meg volt és szép volt.

Jó, hogy meséltél. A gyűrű mizéria külön tetszett. Még jó, hogy nem tudtam erről, így nem is figyeltem külön arra, hogy el ne guruljon a gyűrű.
A gyermekeitek meg egyszerűen gyönyörűek, kis egyéniség már a picurkátok is.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.08.05. 12:32:09

Nagyon szívetmelengető történetek:) Micsoda időzítések:)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.08.05. 12:33:35

Jaj!!! És hát persze boldog házassági évfordulót és Adri-születésnapot:))))

Ingrid 2009.08.07. 22:53:04

Én ide már kommenteltem.... hova lett?

Gyönyörű kis gyümölcseid vannak ebből a csodálatos kapcsolatból! Legyetek mindig ilyen boldogok!
És sok-sok boldog évfordulót és szülinapot!
süti beállítások módosítása