Hihetetlen, hogy Áron mennyire rajong érte! És általában a gyümölcsökért.

Rossz étvágyú nővére után szinte hihetetlen, hogy eljutottunk odáig, hogy van egy gyerek akinek azt kell mondani: nem ehetsz többet, ennyi elég volt...

Tegnapi nap történt ugyanis, hogy kimentünk az utcára kismotorozni. Az utcai szilvafánkról pedig már hullik az érett szilva. Ezt Áronunk alma,alma (még mindig minden alma ami kerek és gyümölcs) felkiáltással megközelítette és már ette is. Kb 7 szem szilva után már kezdtem aggódni. Délután volt mindez, a nap folyamán már evett szőlőt, gyümölcssalátát (benne őszibarack cseresznye meggylé körte), féltem ez nem jó jel éjszakára nézve...Inkább a ház felé vettem az irányt. A kertben viszont az előző posztból látható, hogy érik a paradicsom. Még hármat evett meg paradicsomból, épp a szárát le tudtam szedni, de szedte volna az éretlen szőlőt és leszedett őszibarackot is kóstolt volna és a kerti szilvafát is megközelítette. Hát a hasfájást megúsztuk szerencsére, de azt a végtermék mennyiséget és szagot amivel ezt megúsztuk...!

Szerző: gneke  2009.08.11. 09:10 2 komment

Címkék: evés áron

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr171302133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.08.12. 20:18:35

Hát, ez nagyon tetszik. A hasmenés is fenyegethet ilyenkor ugye, a gyümölcscukor miatt? Nagyon nevettem a várhatóan nagy végtermék miatt. Biztosan rendben van az immunrendszere a kisfiadnak, hiszen mindent eszik.
Most nemrég olvastam, hogy az ember azért is szereti rögtön a fáról enni a gyümölcsöt, mert az még "élő". Nem hosszasan tárolt.

gneke 2009.08.13. 13:07:29

Igen, Marika a hasmenés előjöhet. Áronnak épp hasmenése nem volt, de mint írtam amit termelt azt is elég volt eltűrni...
süti beállítások módosítása