Ma hallottam Árontól: MEGITTAM. A teájára vonatkozott:-) És nézegette az üres poharat. Én meg vigyorogtam, na nem mintha nem hallottam volna már tőle ragozást, pl az én cipőmre szokta mondani: anyáé - pontosabban anyaja.

Adrikának két napja kiesett az egyik felső egyes foga - a mellette lévőt sem tudom mi tartja, szerintem napok kérdése és hull az is. Májusban már mozgott mindkét említett fog. Akkor "jaj csak bírja ki a ballagásig mondatot" ismételgettük. Most augusztus végén már csak azt hogy bírja ki az évnyitót - erre ezen a héten pénteken lesz fényképezés az osztályukban, az a jellegzetes háta mögött a tábla előtte az olvasókönyv, ami minden elsősről készül. Szóval ezen a képen lesz a lányka csorbacsík. (nem bánnám ha kiesne addig a másik felső egyese is). Egyik tanítónénije megjegyezte, hogy most igazi elsős. Mármint ez a fogatlan állapot annyira jellemző az elsősökre:-)

Már nem is írom...természetesen szülői értekezleten voltam ma. Andorén, naná. Egyik kedvenc anyuka hiányzott, másik kedvenc ott volt. Mai ütős mondata akkor hangzott el, mikor a hittanra jelentkezéshez osztogatta óvó néni a lapokat (aki akar járhat) és említett anyuka megkérdezte, hogy az ő fia járt-e tavaly? Volt egy másik kedves anyuka is, akit 4 év alatt nemigen láttunk ezen az eseményen, most megjelent, bár sokat nem tudhatott magáról...a galéria lépcsőjére leült és onnan ellenkezett, bármiről is volt szó. Lehet nem szabad ilyet csinálni, de én azért szoktam mondani Andornak, hogy ha lehet kivel ne barátkozzon, tudom nem a gyerek tehet róla, de azért mégsem bánnám ha ezeket a gyerekeket elkerülné. Másrészt nyugodt vagyok, hogy jövőre már nem lesz ezekkel egy közösségben. Visszaszámlálás megindult, max. két szülői ebben a csoportban.

Szerző: gneke  2009.09.15. 22:41 2 komment

Címkék: fejlődés beszéd óvoda andor fogzás áron adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr491385106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.09.18. 18:49:28

Én is feledékeny vagyok, de annyira azért nem, hogy ne tudnám, hogy járnak a gyermekeim hittanra.
Meg nem attól teszem függővé, hogy tavaly járt-e, hanem akarom-e, hogy járjon!!!

Adrika esetleg ki tudja húzni a lógó fogát? Krisztinek volt, hogy sikerült. A nagyobb baj az, hogy nehogy félrenyelje esetleg tornaórán.

Áronka nagyon szépen beszél.

gneke 2009.09.19. 18:28:40

@Mária69: Ez nem feledékenység, ez az anyuka egyszerűen nem normális! Egyébként azért kérdezte, mert tavaly járt a gyermeke, de nem mindig volt kedve menni. Persze ez nem úgy működik, ha anyuka felíratta ősszel, akkor nem az óvó néni dönti el, hogy kisfiam akarsz-e menni, hanem megy, amikor az órát tartják.
Negyedik éve kínlódás a szülői ezektől a nagyon okos szülőktől...
süti beállítások módosítása