Ma még nem sikerült kommentet küldenem,  tiltólistán vagyok mert állítólag spamokat küldök vagy mi. Azért remélem időben megoldódik ez a dolog. A blogoláshoz azért hozzátartozik, jó nem minden bejegyzésre reagálok, nem feltétlen vagyok a századik bólogató ugyanarra a témára, de azt gondolom, hogy ha valaki posztol, esetleg visszajelzést is vár.

Mindenképp szeretnék reagálni egy olyan posztra, ami a most divatos oltásról szól és az iskolai veréssel kapcsolatos posztra, nevet nem szeretnék írni, de akit érint tudja miről és kiről írok, ha olvassa ezt és hamarosan kap tőlem privát e-mailt, ne lepődjön meg!

 

Szerző: gneke  2009.11.09. 12:11 4 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr651511235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabci242 2009.11.09. 13:33:59

Dehogy vagy te tiltólistán!!!! :) Biztos ba**akszik a rendszer :) Mindíg örülök ha kommentelsz, legfeljebb ha nem megy be a kommentmezőbe akkor elküldöd mélen én meg majd kiteszem :D
De nem vagy tiltva dehogy is vagy, miért lennél?

gneke 2009.11.09. 14:19:38

Gabci: tudom, hogy nem te tiltasz le, hanem a rendszer, de ez nem változtat a tényen, hogy kb. hatszor próbálkoztam így vagy úgy alakítva a szöveget és még mindig visszajelzett. Aztán menten más freemaileshez, ott ugyanez.
Akkor írok majd privátot, ha továbbra sem enged be a rendszer.

gabci242 2009.11.11. 14:04:42

Sajnos akkor ez a baj, a freemail... évek óta van egy halom rendszer ami utálja.... Válts mélt :) Gmail.com én nagyon szeretem :)

gneke 2009.11.11. 14:41:12

Van gmailes címem is,viszont ezt szoktam meg. :-( Pedig egyre sz.rabb. Szerintem hosszú volt a mondanivalóm neki. Mindegy.
süti beállítások módosítása