Hétfőn mikor épp 22 hónapos volt, nem írtam összefoglalót, mert alig néhány nappal azelőtt már írtam részletesen. Akinek ekkora gyereke van tudja, hogy minden nap fejlődik valamit, tanul valami újat, valamivel megörvendeztet, de semmiképp sem lehet azt mondani este hogy ez a nap is eseménytelenül telt.

Mi történt a héten?

Újabb lépcső a szobatisztaság felé: egy bilibepisilés majd nagydolgozás. Röpke negyedóra alatt. Hogy a bilinülés se teljen eseménytelenül közben tépőzáras (kínai) házicipő lábrahúzásának gyakorlása. Eredményesen.

Játékbaba meztelen lábára zoknit húzni, saját készletből,  mert annak a lába így fázik.

Plüssjátékok pihenéséről gondoskodni: aluddál maci, betatarlat,(betakarlak) aluddál tutus (kutya) betatarlat, aluddál Mazsola, betatarlat...miközben épp a kisgazdijuknak kellene inkább aludni...

Ha megéhezik, "Áron kérsz almát" mondattal kéri.

Tesók közül valaki kiborította a teát. Mindegy volt, hogy ki, de mikor kérdeztem persze mindkettő tagadja, felváltva hangzik el, hogy "én sem, én sem". Majd egy harmadik hang ugyanezt mondja..."én sem", igaz, ő  nem is volt gyanús. De a fordítottja is elhangzott, tesók kértek valamit, majd hallottuk, hogy "én is". Nagyon szereti utánozni a testvéreit. A tesóknak adtam puszit az arcukra, Áronka mutogatja az arcát, és közben mondja: "anya, puszi".

Szeret táncolni, apával barkácsolni, és rendet rakni maga után.

Apához lemegy a pincébe barkácsolni, kéri az almát, amit természetesen előbb meg kell mosni.

Ja, és szeret taptát (sapkát) tenni a fejére. De ez már az előző képeken is látszik.

 

 

Szerző: gneke  2010.01.17. 15:09 2 komment

Címkék: fejlődés áron

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr811679491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2010.01.18. 21:58:56

Olyan öröm látni nap mint nap ahogyan fejlődnek, és egyre több dolgot tudnak!!!gratulálok a biliterméshez is, csak így tovább:)) A teakiborítós sztorin meg jót mosolyogtam, mert mi is 3 vagyunk tesók, és bármi is történt anno, mindig az "én sem" vagy a "nem én voltam" hangzott el:))))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.01.21. 09:10:01

"Áron kérsz almát" Ez aranyos:)))
Matyi is nagy sapkafun... a lakásban is vesz a fejére valamit mostanában. De Ő "akka"-nak hívja.
süti beállítások módosítása