Múlt heti esemény, hogy Adrika megírta élete első meséjét - természetesen 3 testvérről szólt, érdekes, nem cicáról, hanem maciról.

 

 

 

 

 

Helyesírást még nem nézünk, csak szépírást:-)

Másnap elvitte megmutatni a magyart tanító osztályfőnökének.

A héten volt náluk szülői értekezlet, nagyon jó kis osztálya van, csupa ügyes gyerek, csak hallgattam mennyi hibátlan dolgozat születik a kezeik közt.

Egy dolog lepett meg, mégpedig hogy 2000 métert kellett futniuk tornaórán, időre, ez valami félh...e minisztériumi dolgozó ötlete lehet. Rá is kérdeztem jól hallottam-e, megismételték tanárok, szülők, de Adrika állítja hogy csak egy kört kellett eddig futniuk a suli körül és csak tavasszal kell majd kettőt (egy kör 400 m). Hát nem tudom mi az igazság, én 8 éven át egyszer sem emlékszem, hogy két körnél többet futottunk volna, már azon is meglepődök, ha idén tavasszal kell két kört azaz 800 métert futniuk.

 

 

Szerző: gneke  2010.02.11. 15:05 6 komment

Címkék: iskola fejlődés adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr261749489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2010.02.11. 18:49:43

Mikor én voltam diák, már akkor is volt a 2000 méter...persze nem ebben a korban!!!de idősebb rokon gyerekek azt mondták, nekik még nem volt...nagyon utáltam lefutni azt a távot, unalmasan hosszú, kegyetlenül fárasztó, és volt, aki nem bírta... de jó hír, hogy lehet szabotálni, mert ha a gyerek nem bírja, akkor sétál:)én mindig azt csináltam 4 kör után... szép a könyv, gratulálok az írónőnek:)

gneke 2010.02.11. 19:01:43

@wildshyccu: én még a 600 métert is soknak tartom 7-8 éves gyerekek estén, persze lehet magamból indulok ki;)
Adrika pedig annyira aranyos volt, hogy mondta: mesét ír.
Érdekes egyik ismerősöm szerint (horoszkópot készítette) vagy matematikus lesz vagy író. Hm, jelen jelek szerint mindkettőre van esélye.

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2010.02.12. 18:44:12

Hát igen, ebben a korban még nem kéne ennyit futniuk... örülnék, ha író lenne, én is ebben a korban kezdtem:)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.02.16. 10:35:31

Adrika nagyon ügyes, és szépen ír szerintem. Áron csuda nagyfiú:) Én is gondolkoztam már ilyen kisfotelen Máténak, mert Ő is nagy fotelben olvasós:)

gneke 2010.02.17. 11:24:23

@PBea: Nyugodt szívvel állíthatom, hogy bevált. Csak az a gond, hogy mindjárt 3 kellett volna belőle;)
Vadmacs: Hát nem sikerült megtudnom, hogy valójában hány kört futottak, mert mindenki mást mond az osztályukból. Pedig 5-ig már tuti hogy tudnak számolni:D

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2010.02.19. 15:08:14

Majd kiderül év végéig... nekünk általában év végén, a legnagyobb melegekben szokott zajlani eme kínzás...
süti beállítások módosítása