Múlt hétvégén a gyermekszobákban  - különösen az Andoréban - nagy készülődés zajlott, be sem mehettem, de ha mégis megtettem, hogy bementem akkor nem nézhettem az asztal felé, vagy ha ott semmi sem történt, akkor nem nézhettem bizonyos fiókokba. Egészen kedd délutánig.

Kedden aztán alig várták, hogy felköszönthessenek.

Ez volt az első olyan születésnapom, amire készültek, saját készítésű kis rajzokkal és egyébbel.

Mint kiderült előző nap mentek apával vásárolni, saját kis zsebpénzből amit tudtak venni (idézem Adrikát: odaadtam egy ötvenest és visszakaptam egy huszast" - Andor úgyszintén, Apa megjegyzése: és utána mindkettő kért egy kétszázast még tőlem).

Eljött a kedd délutáni köszöntés ideje. Adrika is és Andorka is a háta mögött rejtegette az ajándéktasakot, mely gondosan feliratozva került hozzám: a piros tasakon a következő felirattal: G. Adrienn csinálta anyának, a züld tasakon pedig: G. Andor csinálta anyának. Benne a rajzok, a nápolyik, bonbon.

Igen, ajándékozni nagy öröm, ez látszott a kis szemeken és aznap ajándékot kapni is nagy öröm volt. Mondanom sem kell a csillogó szemek voltak a legnagyobb ajándékok, ahogy készültek és örültek, hogy meglepnek.

S hogy hány éves lettem? A figyelmes szemlélő a rajzokból megtudja.

Bónuszajándék: annyi darab BMW-t számoltak meg aznap az utakon. Most az a kedvenc autómárka. (lehet nagyokat álmodni)

 

 Update: kedd reggel Apa köszöntött, vicces kérdés: hány éves is vagy? (az egyetlen ember rajtam kívül aki öregnek tart:DDD). Praktikus válasz tőlem: kettővel kevesebb, mint Te. Erre Apa: Akkor 18.

Ebben egyet is értettünk...

 

 

 

 

Szerző: gneke  2010.04.18. 11:25 13 komment

Címkék: születésnap család anya

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr941931146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2010.04.18. 11:39:56

Milyen szép rajzok!! :) Boldog születésnapot!

gneke 2010.04.18. 21:49:15

@Csöppke: Nekem is tetszenek;).
Köszönöm a köszöntést és nagyon örülök, hogy az olvasóink közt vagy Csillus!

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2010.04.18. 22:34:59

Nagyon boldog szülinapot kívánok neked én is!!

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2010.04.18. 22:42:02

és ez csak valami elírás lehet, mert én nem is hiszem el, hogy te annyi vagy:)

cucka 2010.04.18. 22:48:22

Engem is meglepett, szóval tutkó elírás! ;)

BOLDOG SZÜLINAPOT!!! :)))

És én már alig várom, hogy ilyen izgatott készülődéssel ünnepelhessünk. :) Ezek az életünk legszebb pillanatai. :)

gneke 2010.04.18. 22:53:35

Köszönöm:-) Tényleg nem annyi vagyok, aznap beszéltük meg apával, hogy 18, be is írom mindjárt postposztba.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.04.19. 09:06:25

Utólag is Boldogat:)))
Akinek ilyen csodás gyerekei vannak, akik ilyen szép meglepivel készülnek, az mindegy is, hogy hány éves:))))

tsetten 2010.04.19. 16:05:16

Boldog-boldog születésnapot!!!!! :)

tsetten 2010.04.19. 16:05:52

Bocsi, Ingrid vagyok, csak Csettennél hekkeltem... :) ki is jelentkezem....

Ingrid 2010.04.19. 16:06:57

Szóval, Ingrid legálisan jelentkezik :)

Boldog születésnapot!!!!!!!

gneke 2010.04.19. 16:27:34

@Ingrid: Köszönöm Ingrid!
Néha nálam is hekkelhetnél:DDD, valami kis pofás külső ráférne erre az oldalra is...
@PBea: Így igaz:)

Napocska77 2010.04.19. 20:47:28

Isten éltessen!!!
Iwiwen akartam írni, de persze a rohanásban elmaradt ne haragudj.
Húúú, 18 és már mekkora gyerekeid vannak, de hát Ők nagyon nőnek, viszont mi nem öregszünk:-)))és ha jól belegondolok, ez még igaz is. Sosem gondoltam volna én sem, hogy ismét kisautókat fogok otthon tologatni és a játszótéren homoksütiket gyártani csak, hogy a kisfiam örüljön nekik:-D
Ági

Kendemami 2010.04.19. 23:26:31

Utólag is nagyon boldogot kívánok! Amint látom, meg is volt :)))
süti beállítások módosítása