Kicsit megint lemaradtam a bejegyzéssel, de sebaj, most pótolom.

Kezdjük ott, hogy az előző bejegyzésem 24-én reggelre esett, addigra viszont nálunk már feldíszített karácsonyfa állt.

Ilyen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Hiába, no, sok helyen kell fát díszíteni az  angyalkáknak, így vannak otthonok ahol már 23-án éjjel elkezdi díszíteni. És nem szereti ha megzavarják, mert akkor esetleg nem hoz ajándékot a Jézuska, mint ahogy nálunk a nappali ajtón olvasható levélből kiderült...

 

 

 

 

 

 

 

 

 Végül aztán csak eljött az este, de addig K.mamáéknál ünnepeltünk, ebédeltünk. Végre egy családi kép is összejött, rajta van mindenki, vállalható arccal.

 

 

 

 

 

 

 

  

Hogy nem készültem sokfogásos extra vacsorával ezúttal sem bántam meg. Mamáéknál úgy jóllaktunk délben, hogy a szentesti vacsora alatti húsfogyasztásunk nagyjából egy nagypéntekivel vetekedett. Ennek ellenére nekem sikerült a fél éjszakát epegörcsösen eltöltenem, több órán át mintegy 8-10 hányást produkálva. Szép karácsony éj.

De még nincs éjszaka, csak este, második nekifutásra megérkeztek otthonunkba is a Jézuska ajándékai. Első nekifutásra megijedtek az eleven gyerekektől, és futásnak eredtek, üres kézzel.

Ajándéklista ezúttal is telitalálat volt, bár szokás, hogy ez nem rögtön derül ki. Kell hozzá pár óra.

 

 

 

 26-án útrakeltünk, G.mamához. Hosszú volt az út, mint mindig, de legalább megérkeztünk. Az út mentén árokba borult autók átványa különösen szívfájdító karácsony másnapján.

Persze mamánál ismét telitalálatos ajándékok, társasjátékok, amikkel lehetett éjfélig játszani. Majdnem minden este.

A karácsonyi ünnepeket még egy ünnep váltotta mamánál, mégpedig a dédi 80. születésnapjának nagycsaládi ünneplése. Isten éltesse sokáig!

Szilveszterre hazatértünk, szűk körben, ötösben vártuk az újévet, ami reméljük sokmindenben hasonló lesz a tavalyihoz (egészségre nem panaszkodhattunk), és reméljük sokmindenben jobb lesz mint a tavalyi.

Hétvégén még egy középiskolai barátnőmet is vendégül láttuk, aki még nálunk nem járt, de többször találkoztunk már vele. Jól telt így az első idei iskolai, munkanap előtti hétvége.

Csak a koránfekvést-koránkelést lesz nehéz megszokni.

 

Itt ragadom meg az alkalmat, hogy minden kedves blogolvasó barátomnak, családjának, szeretteinek békés, boldog új esztendőt kívánjak!

Szerző: gneke  2011.01.03. 14:38 9 komment

Címkék: család karácsony barátság szilveszter

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr232557329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kikocs 2011.01.03. 17:38:06

Örülök, hogy szép volt az ünnepetek! Kívánok én is nektek olyan évet, amilyent szeretnétek!

redcomet 2011.01.03. 22:06:37

Kedves Gneke! Véletlenül találtam rá a blogodra pár hónappal ezelőtt, beleolvastam, és ottragadtam, jó ebben avilágban ilyen családról olvasni, mint a tied. Nekem is van 3 gyermekem, a legjobb dolog ez, amiért érdemes élni, 2 ikerlány és egy fiú. Hát bizony nem könnyű velük, pedig a férjem is besegít. Csodállak, hogy ennyi kitartással, erővel bírsz, gyönyörű családod van, gratulálok! És szeretnék boldog új évet kívánni neked és a szeretteidnek! Szia! redcomet

gneke 2011.01.03. 22:59:24

@kikocs: @redcomet: Mindkettőtöknek köszönöm a kedves szavakat, én is nagyon boldog új évet kívánok Nektek!
Redcomet: Esetleg én is olvashatok rólatok valahol? Gratulálok a gyermekeidhez, a családodhoz, és egyetértek: ők a legnagyobb értékeink a mai világban.

Napocska77 2011.01.05. 20:01:37

Szia! Nagyon szép lett a fenyőtök!!! és a családi képet láttam az iwiwen is, akartam már írni, hogy tényleg klasszul sikerült:-)2011re is hasonlóakat kívánok, csupa jó dolog történjen veletek, mint Karácsonykor.
Házatok tovább szépüljön, munka mindenkinek OK legyen, gyerekek nőjenek, okosodjanak és senki ne legyen beteg!

redcomet 2011.01.05. 21:10:17

@gneke: Kedves Gneke! Köszönöm. Sajnos nem értek ezekhez a dolgokhoz, pedig olyan szép lenne egy hasonló blog! Egy hagyományos naplón is gondolkodtam, de az időhiány… az emlékek meg elszállnak. :-( És időnként de nagyon hasznos lenne kicserélni a gondolataimat valakivel egy-egy témáról!!!

gneke 2011.01.06. 10:54:06

@Napocska77: Köszönöm, és Nektek is mindenben a legjobbakat kívánom!

gneke 2011.01.06. 10:55:52

@redcomet: Nem olyan bonyolult ám a blogírás, én is nagyon amatőr vagyok benne. Csak hát igen, az idő...Viszont kárpótol, hogy megmaradnak az emlékek. Gondolatcsere: ha bármi kérdésed van, szívesen válaszolok! Mekkorák a gyermekeid?

redcomet 2011.01.09. 20:43:45

@gneke: Szia Gneke! Megpróbáltam közvetlenül küldeni egy üzenetet, de aztán még én magam is képtelen voltam visszajutni arra az oldalra, ahonnan küldtem, szóval most ide bemásolom, amit lehet már megkaptál egyszer.… Hát lehet hogy igazad van, s tényleg nem bonyolult a blogírás, de én minden „számítógépes” dologhoz béna vagyok, sőt még egy telefonhoz is :-( Ezt a regisztrációt is egy hétig kínlódtam össze, hát igen, én lennék A Szőkenő :-((( Mondjuk idővel se vagyok eleresztve, a kisfiam 3 hetes, egyenlőre kínlódok a szoptatással, ideges vagyok, feszült, nem nagyon akar sikerülni. Szerettem volna csak szoptatni, próbálom is, de végül mindig előkerül a tápszer… a férjem, a védőnő, az orvos, és az anyósom szerint jól van ez így, nekem is könnyebb lesz. Nem tudom, hogy lesz, most eléggé el vagyok keseredve, amit nem is ért senki. De én nem akarom, hogy „könnyebb” legyen!!! Szoptatni akarok! Miért nem sikerül????
Szia: redcomet

gneke 2011.01.10. 09:52:12

@redcomet: Szia!
A másik leveledből csak annyi jött át, hogy itt megpróbálsz írni és meg is szakadt. Azt javaslom, hogy írj a privát címemre gnekekukacfreemailponthu.
Az ikreket tudtad szoptatni? Miért kerül elő tápszer? A megadott címre írj, megpróbálunk valamit kitalálni! Várom a leveled.
süti beállítások módosítása