Kikocstól kaptam üzenetet, hogy díjat adományozott nekem.

Mégpedig ezt:

 

 

Nagyon szépen köszönöm Kikocsnak, hogy rám gondolt, megpróbálom a szabályokat betartva továbbadni én is.

Nézzük a díjátadási szabályokat:

─ Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
─ Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
─ Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, és linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
─ Tehetséges, kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több száz követője van.

 

Az első két szabálynak már eleget tettem. Ez a könnyebbik része a dolognak. És most jöjjön a neheze! Ami azért nehéz, mert sok olyan blogot olvasok, akinek a szerzője simán megérdemelné a díjat, de mások - nagyon-nagyon sokan is szívesen olvassák őket - értem alatta Cucka, Daniella, Csillus, Ingrid írásait. Azt gondolom nekik többszáz követőjük van.

Olyanokat sem fogok most megnevezni, akiknek titkosítva van a blogjuk, bár nagyon szeretem Albertke hétköznapjait és WS igaz világát is.

Akiket végül választottam azok sem igazán kezdő bloggerek, legtöbbjük régebben ír, mint én (hű, már én is lassan 3 éve vezetem és most néztem meg ez a 303. bejegyzésem). Gondolom hogy sok az olvasójuk is, de  kommentelőik kevesebben vannak.

Tehát a választottjaim: Máté és Milán anyukája Bea, Milán és Levente anyukája Csilla, Szonja és Kira anyukája Lili, és Zalán anyukája Eperlány, valamint 3gyermekes sorstárs Kendemami! Mindegyik említett blogíró barátnőnek szeretem őszinte írásait, humorát, egyszerűségét, ahogy a hétköznapok történéseit, könnyebb-nehezebb pillanatait megosztják velem, velünk.

Mindannyian fogadjátok tőlem szeretettel ezt a díjat, remélem ti is folytatjátok a játékot!

Szerző: gneke  2011.01.29. 14:08 9 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr972623054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2011.01.30. 03:36:28

ó, hát én menten kinyitok :D

elpirultam hogy megemlítettél, és hogy szeretsz olvasni.
nekem ez minden díjnál többet ér, úgyhogy nem is csorgatom rá a nyálam :D
Puszi!

cucka 2011.01.30. 11:27:17

jajj gneke, mindig zavarba hozol és egyben megvidámítasz a kedves szavaiddal.
Én köszönöm, hogy írhatok és hogy -mindennemű álszerénység nélkül-, ennyien olvasnak, hogy ennyi embert érdekelnek a mindenféle gondolataim, és legalább ezzekel sem a zuramat készítem ki (valós számadatokkal mindig bajban vagyok, ich bien szőkenő, a blogstatisztika nem az én világom, és még egy megszokott hozzáértő férfiembör sem áll mellettem, aki ebben tudna segíteni)
Köszönöm mégegyszer! :)

gneke 2011.01.30. 11:39:18

@WildShycu: @cucka: Abban azt hiszem nagyon egyetértünk, hogy azért (is) írunk, mert jólesik, hogy olvassák mások is. Valahol ez a különbség a fiókbarejtett napló és a blog között.
Cucka, a blogstatisztikámon mindig jókat nevetek. Pedig csak számok. Főleg a kifejezéseken, amik alapján megtalálják a blogomat?)
Az hogy kit mennyien olvasnak abból gondolom, hogy mondjuk egy kismamahírre vagy a megszülető baba hírére esetleg a szülinapjára mennyien reagálnak. Vagy a rendszeresen olvasók feliratkozása egy-egy blognál igencsak kimagasló szám.

redcomet 2011.01.30. 14:07:58

Kedves gneke, gratulálok a díjhoz! Megérdemled és sok sikert, hasonló elismerést kívánok a további bejegyzésekhez!

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2011.01.30. 15:42:13

Ó nagyon köszönöm én is a díjat, és nagyon örülök, hogy szeretsz olvasni minket is:) Hamarosan ki is rakom ígérem, és folytatom én is a sort:)

Kendemami 2011.01.30. 22:36:40

Kedves Gneke! Nagyon szépen köszönöm a díjat, igazán megtisztelő. Tovább játszom, itt a link bejegyzésről :)
ajandekravarva.freeblog.hu/archives/2011/01/30/Dijaztok/

gneke 2011.01.30. 22:52:07

Nagyon szépen köszönöm, hogy elfogadtátok a díjat, hogy folytatódik általatok is a játék, és ezáltal esetleg olyanok blogjába is betekinthetünk, akiket esetleg eddig nem olvastunk,nem ismertünk.

redcomet 2011.01.31. 19:37:27

Igazad van, gneke, én is most néztem meg egy pár blogot, amit említettél a díjad kapcsán. Biztos vagyok benne, hogy mindannyiótokat többen olvasnak, mint ahányan kommentelnek... sokat jelent nekünk (csendes olvasóknak) az írásotok, erőt és kitartást ad! Köszönet érte!!! :-D

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2011.02.04. 12:42:14

Én is köszönöm, bár még nem volt módom továbbadni, de talán lassan egyenesbe jövünk,no és akkor!!!!
süti beállítások módosítása