Többen írtátok, mondtátok,hogy ezt a gyeswellness kifejezést szabadalmaztatnom kellene, annyira leírja az itthoni helyzetet. Hát akárhogy is van, jó és rossz oldalt összevetve, azért jó itthon lenni és nem bántam meg egy pillanatig sem, hogy a harmadik életévet is itthon töltötte Áronka velem. De ennek az idilli itthonlétnek már a végén járunk, nagyon a végén.

A munkábaállásom első konkrét napja attól függött, hogy műtenek avagy mégsem. Hétfőn aztán egy ismételt hasi uh kimutatta, hogy bizony lesz. (kellemes meglepetés volt, hogy az doktornő aki a vizsgálatot végezte majdnem 30 éve ismerősöm, egy iskola padjait koptattuk, mint ahogy most a gyerekeink is ezt teszik, szintén évfolyamtársi minőségben). Van még néhány napom itthon, majd jövő héten bevonulok és műtét.

Ennek ismeretében hívtam fel a volt főnöknőmet, hogy gyakorlatban mikor kezdhetek dolgozni, miután a két álláslehetőség közül is egyértelműen el tudtam dönteni mi  a jobb nekem (a papíralapúbb...), majd megbeszéltük, hogy március 7-én leeghamarabb kezdek, vagy ettől még később ha mégsem úgy épülnék fel addigra, mint kellene. Bár akkor még úgy volt, hogy januártól szabin vagyok és így alig marad az éves szabimból a gyakorlatban kezdésre, de tegnap sikerült ezt is személyesen rendezni, olyannyira, hogy ami lehetséges papírt aláírtam a munkakezdéssel kapcsolatban, szabit kiírattuk,  a munkakezdésre már csak szinte az orvosi vizsgálatra kell bemennem - bár mostanában épp annyi orvosi papírt sikerült összegyűjtenem amivel szerintem az egész gyárat most el tudnám látni, de még hagyom érvényesülni az üzemorvost is  mondjuk egy magas vérnyomás diagnosztizálásával. ezt ugyanis még mostanában nem mértek.

Tehát a műtétet már a felépülési időszak követi csak a munkábaállás előtt, így igazán ezek az utolsó igazi itthon kettesben töltött napjaink. Hát hogy elrohant ez a három év, azt nem kell senkinek sem mondani, aki velem együtt most épp kisbabás-kisgyerekes napjait tölti otthon.

Igyekszem még kihasználni, bár nem csak a játékról szólnak már ezek a napok sem. Olyan terhességi fészekrakási ösztönhöz hasonló, hogy még ezt is és ezt is meg kell csinálni, mintha utánna már sose lenne többet rá idő. Az én komfortérzetemhez még egy nagytakarítás is hozzátartozna, de úgy néz ki, hogy nem kell most ezzel foglalkoznom, mert megoldható,  (marad annyi szabim), hogy akár hetente egy-egy napot itthon legyek, ezeket a napokat fogom terveim szerint a háztartásra szánni, hogy hétvégenként amikor mindenki itthon van ne a porszívóé és a vasalóé legyen a főszerep.

Hétfőn családilag fodrászat, hogy szépen vonuljak (utolsó utamra) be a kórházba, majd szerdától izgulok, hogy Áronka hogyan lesz el apával itthon vagyis nélkülem. Mert könnyű másnak tanácsot adni a második baba szülése előtt, hogy higgye el el lesz nélküle is a nagytesó, most én is hasonló cipőben járok és csak bíztatom magam, mert tudom, hogy nem lesz semmi baj, de nekem is hiányozni fog, hisz még sosem töltöttünk külön egy napot sem.

Szerző: gneke  2011.02.03. 10:42 3 komment

Címkék: munka család betegség anya áron

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr932635382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kendemami 2011.02.04. 23:01:24

Most totál hülyének fogsz nézni, de irigyellek. Mégpedig azért, mert rászántad magad, mész a harcba, a kés alá, kész vagy új fejezetet kezdeni. Példát kéne vennem rólad :)

gneke 2011.02.04. 23:46:26

@Kendemami: Nem kívánom senkinek sem, de mikor annyira tud fájni akkor az ember AZONNAL képes lenne kés alá feküdni. Még van pár napom, kezdek félni, ilyenkor eszembe jut, hogy kellene valami jó kis "epéset" enni, ha begörcsölnék erőt adna a műtéthez, legalábbis tudnám miért megyek neki.

redcomet 2011.02.05. 21:25:59

Huhh, én bizony nem irigyellek, műtét, napok Áronka nélkül és ráadásul munkakezdés... de csodálom a bátorságod és a kitartásod, nem tudnál instant változatot küldeni nekem belőle? :-)
Szorítok Neked nagyon, hidd el, minden rendben lesz!!!
süti beállítások módosítása