Ma lett hároméves...(A rajzot Adrika készítette és hétvégén a családi ünnepléskor adta át).

Nem kérdés, életünk egyik legjobb döntése volt, hogy vállalkoztunk harmadik gyermekre is. Az sem titok, hogy én voltam az, aki sokáig gondolkozott rajta,hogy legyen-e vagy sem. (mert úgy gondoltam, kellene egy negyedik is mellé). Teljessé Vele vált az életünk, Ő pedig annyira jó kisbaba volt, kisgyerek lett, annyira beleszületett ebbe a kis családba. Pedig milyen sokáig nem hittem el, hogy már hárman vannak!

3 éve vezetem lassan ezt a blogot, a születése után pár nappal kezdtem el, minden lényeges dolog belekerült. Ami meg nem az lehet nem is leírható, érzések, amik kötődnek azokhoz a pillanatokhoz, amikor tudatosult hogy igen, most már 3 életért felelünk. A mi emlékeink maradnak, mikor először hallottuk a kis szívecskéje dobbanását, vehettük először kézbe, hoztuk haza, születésnapok, ünnepek, hétköznapok millió emlékképe...

Jövő héttől óvodás lesz. Én pedig a héten már dolgoztam. Egy dolog bizonyítja, hogy mégsem olyan kevés az a 3 év, hogy a munkahelyen rengeteg a változás. Nehéz hetek jönnek, új munkakörbe kell betanulnom, összeegyeztetni munkát, családot, háztartást, és persze ami fontosabb, hogy Áronkának kezdődik az ovi. Bár a héten már volt benn, anyukám egy-egy órára "szoktatta", (benn volt a csoportban az óvónénivel és a leendő csoporttársakkal) ezt az akadályt eddig könnyen vette. Mesélt az oviról, még kisgyerek neveket is emlegetett. Jó lenne ha ilyen egyszerűen menne a jövő hét is és a többi is, próbálom a kétségeimet elhessegetni, nem is gondolni rá.

Áronkáról mit is írhatnék? Általánosságot, amit minden szülő mond a saját gyerekéről: nagyon értelmes, ügyeskezű, jó memóriájú, megfigyelőképessége páratlanul jó, verbálisan is erős (volt kitől örökölnie), szerintem szenzációs a humora. Szeret játszani, jelenleg a vonat a kedvenc (mindenkitől azt kért szülinapjára) , de szeret autókkal játszani, puzzle-t kirakni, könyveket nézegetni, táncolni. Önálló evésben, öltözködésben, és szeretne segíteni a háztartási munkákban is, mosógép elindítás, takarítás, mosogatógépből a kipakolásban, sepregetésben - gyakorlatilag mindenben, mindenkinek.

 

 

Szerző: gneke  2011.03.11. 01:43 9 komment

Címkék: munka születésnap anya áron

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr712729735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redcomet 2011.03.11. 05:21:18

Millió jókívánságomat küldöm a nagy legénynek! Neked pedig erőt a régi-új élethez! Aztán hátha még becsúszik az a negyedik... :-D!

cucka 2011.03.11. 07:58:43

Boldog szülinapoT Nektek!

(erről jut eszembe, hogy akkor Hunor ma négy ;) :DDDD )

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2011.03.11. 11:28:28

Nagyon boldog Harmadikat kívánunk Áronnak!
Biztos, hogy mind a ketten ügyesek lesztek majd a következő hetekben:)

Napocska77 2011.03.12. 13:50:09

Isten éltesse Áronkát! Még soksoksoksokszor ennyi boldog évet kívánok Neki!
(emlékeztem a 11re, mert arra is, hogy vártad anno Őt, akiről csak születés után derült ki, hogy Áron. Csak aznap nem nagyon ültem gép elé, így nem írtam, mindig csak hétvégén jut erre idö, Ha jut...)

Kendemami 2011.03.14. 22:35:57

Hároméves nagyfiú :))) Isten éltessen!!!!

gneke 2011.03.15. 19:19:32

Mindenkinek köszönjük a jókívánságot!
Cucka: nekem is mindig eszembe jut ilyenkor Hunc:-)
Az elkövetkező hetek bizony izgalmasak lesznek, már azok...
Redcomet: olyan rossz, hogy csak így lehet beszélni róla, hogy hátha becsúszik. Nagyon nehéz helyzet elé állítana minket, mert ideálisnak tartanánk mi a 4gyermekes létet, de az Áronos terhesség már sajnos "terhesség" is volt nem csak várandósság. Ha fiatalabb lennénk, még talán...Persze ha becsúszna, vállalnánk.

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2011.03.15. 23:04:19

Már megint kések...
Attól még utólag is sok Boldog Szülinapot!!!!!!!!!! :)
Ugye nem haragszol :(
mentségemre szóljon, minden jelszavamat újra ki kellett találnom, ami nem volt könnyű...

gneke 2011.03.15. 23:18:44

@WildShycu: Dehogy haragszom:-) Jókívánság mindig jókor jön!

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2011.03.24. 00:33:37

Akkor utolsónak még én is befutok:) És had fogjam az utazásra... Szóval így utólag is nagyon nagyon sok boldogságot Áron úrfinak, istenke éltesse nagyon sokáig Őt!!!!
süti beállítások módosítása