Lesznek még kérdéseim...

A szerkesztéssel kapcsolatban...

Végre eljutottam odáig, hogy sikerült kilinkelnem azokat, akiket naponta olvasok. Erre sem magamtól jöttem rá...

Következő kérdések vannak még bennem:

- fénykép a fejlécbe. nagyon aranyos a mostani "gyári" fejléc, de szeretném a gyermekeim fényképével díszíteni

 - fénykép: miért nem látszik az egész? A jobboldali része mindig lemarad, pedig ezek eleve kicsinyített képek,(irfanview-val) (lehető legkisebbre vannak kicsinyítve)

 - bár a címkézést nem csinálom rendszeresen, de azt hogy lehet kitenni oldalra - könnyebben lehetne keresni egy-egy témára, ha látszana. (utólag minden posztot felcímkézek, igérem!)

 - babavonalzó. Már sikerült beraknom, de teljesen elcsúsztatta a szöveget, minden kikerült oldalhasábba, vagy nem is tudom hová...Próbáltam a fejléc alá középre is, és oda is, ahol bemutatom a családot, tehát amiről a blog szól.

 - egyáltalán hogy lehet olyan szép egyéni külsőt adni egy blognak??? Nem is merek megnevezni senkit, mert mindenkié csodálatos akikét olvasom.

 - videolinkek feltétele.

Kommentelők figyelmébe: NAGYON kezdő vagyok, lépésről-lépésre írjátok le...

Egyetlen mentségem van:született szőke vagyok.

 

Nagyon szépen köszönöm a sok segítséget előre is!

 

Szerző: gneke  2008.12.12. 16:37 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr7819282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2008.12.12. 22:25:13

Hát, én is kerestem oldalt a címkéket ( recept ), de nem jártam sikerrel. A blogspot-ban szerencsére ez nem gond.
Szerintem van még mentséged neked is: itt nem is olyan könnyű dolgozni. Én itt is próbálkoztam egy bloggal, de egyszerűen nem találtam még arra sem, hogy mire kell kattintani, hogy elmentse, amit elkészítek. Egyszerűen nyoma sem volt. Ezért elfogadtam Szilvi tanácsát, hogy a blogspot-on érdemes regisztrálni, mert az viszonylag egyszerűbben kezelhető.
Most már csak regisztráltak írhatnak hozzászólást? Át lett állítva valami? Csak azért kérdezem, mert eddig símán volt lehetőség hozzászólni belépés nélkül is.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2008.12.12. 22:45:51

Szia!
Annyira szeretnék segíteni, de ezt itt én nem ismerem kicsit sem, sajnos. De hátha a többiek megtanítanak mindenre, jó lenne. Nekem csak az Üzenőfalat ( chatbox ) nem sikerült feltennem úgy, hogy használni is lehessen. Már írtam valakinek, remélem, megcsinálja, én még egyszer nem kezdek bele, mert tuti, hogy még egyszer elkövetem ugyan azt a hibát.

gneke 2008.12.13. 20:55:40

Szia!
Igen Marika, regisztrálni kell...Azért remélem nem tántorít el a kommenteléstől!
gneke

Pankababa 2008.12.13. 23:55:22

Segítenék szívesen, de én annyira béna vagyok hozzá, hogy a blogos barátok nevét is csak segítséggel sikerült kitenni:-(( De az már biztos, hogy ezekhez a kommentekhez vissza fogok nézni, nagyon várom őket:-)) hasonló dolgokat szeretnék megvalósítani én is.

gneke 2008.12.14. 00:36:58

Szia Pankababa (anyuka)!

Hősiesen bevallom, hogy a te blogodból tudtam megcsinálni én is az ismerősök kilinkelését...Mikor áttértél a blogponthu-ra és Te is kérted a segítséget, valahogy az alapján ment nekem is.

Zsibrák 2008.12.15. 12:32:49

Szia Gneke, a címkefelhő kitétele egyszerű: belépsz az adminba, majd Megjelenítés, onnan Oldaldobozok és ekkor megjelenik két oszlop előtted: Keltető és Jobb vagy Bal hasáb, szerintem neked Bal. Ott kiválasztod azt, hogy Címkék, bejelölöd, hogy lista vagy felhő formátum legyen, katt az elküld gombra, de ne felejts el az oldal tetején is kattintani az elküldre, ellenkező esetben nem menti le.
A továbbiakban, ha írsz egy posztot, címkézd fel, a rendszer pedig automatikusan kiteszi az oldaladra. Remélem mindent érthetően sikerült leírnom.
Most pedig megnézem mi újság mostanában nálatok, mert nem volt időm az utóbbi hetekben.
Puszi

Napocska77 2008.12.15. 17:43:11

szia!
én a Csillus féle Dominó blogból vettem sok puskát.
Ott a bal oldalon a blogdizájn c fejezetet nézd meg! meg onnan, amit küldtem neked emailban. Azt én is úgy kaptam.
Sajnos ezt a fajtát, ami neked van nem ismerem, én azt hittem ezek a sablonok hasonlóak.
De elég nehéz is szerintem, mivel én sem vagyok nagy szgép guru, 3-4 napig dolgoztam vele és még nincs minden kész, ha időm és türelmem lesz hozzá, folytatom majd. Sok mindenre, igaz a puska segített valamit, de magamnak kellett rájönni.
Szerintem próbálj meg, ha itt van olyan, az operátornak írni. Biztosan segítenek ők is!
Sok sikert kívánok neked is hozzá! Ági
süti beállítások módosítása