Szokásomhoz híven egy nap késéssel közlöm a jó hírt: újabb hónappal lett öregebb a legfiatalabb családtag, már 9 hónapos.

A fejlődéséről nemrég számoltam be, a súlya az elmúlt héten hónapban alig növekedett (8240g - 71 cm) mintegy 20 dekányit, ami viszont ebben a korban (ha-ha-ha) már nem olyan rossz, főleg ennyi mozgás mellett. Már egyre gyakrabban és egyre hosszabb ideig áll, (kapaszkodva) mászási tempója félelmetes. Ebben  a hónapban már láttam az oldalazva lépegetését, egyre gyakrabban tűnik úgy, hogy szeretne ő már menni, egyik kezével ha kapaszkodik valamibe másik kezével bennem, akkor látom, hogy a másik tárgyat szeretné elengedni és jönni hozzám, de tudja hogy még erre nem képes elesés nélkül! Mostanában sok puszit kapunk tőle, rászokott egy nagyon aranyos nevetésre, az orrát ráncolgatja közben:-). Beszédfejlődése is érdekes, már magam sem tudom, hogy a mama és a baba szót tudatosan használja-e vagy még mindig csak azért mert ezeket könnyű kimondania? Néha -szerintem még véletlenül - egy-egy szót megismétel, így hallottam már tőle az alma és a labda szót is  többek közt. Igen, ismétlés. Egyre gyakrabban utánoz minket, most látszik, hogy utánzással fejlődnek ebben a korban nagyon sokat. Egyedül is eljátszogat. Még mindig mindent a szájába vesz. Újabb fogacska nem bújt elő ebben a hónapban, bár többször hittem, hogy az az oka a gyakori nyálzásnak. Bár már hat meglévő fogacskával büszkélkedhet!

És még mindig nagyon mosolygós, vidám kisbaba, aki  a testvéreivel is egyre több időt tölt, és azok nagyon szeretik:-)

Ebben a hónapban elég sokszor előfordult, hogy apukám vigyázott rá, míg én mondjuk a karácsonyi ajándékok után rohangáltam: nagyon jól elvannak együtt, én egyelőre szeparációs szorongásnak a jeleit véletlenül sem fedeztem fel rajta.

 

Szerző: gneke  2008.12.12. 09:16 4 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr84818498

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: lector de huellas dactilares usb 2017.11.10. 20:23:53

Shakespeare új oldala - Félrefordítások

Trackback: control de horas hombre excel 2017.10.07. 07:42:07

Nike Air Max 95 - Anthracite/Red - ladies shoes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2008.12.12. 11:20:01

Olyan jó olvasni, hogy szépen fejlődik a kisfiad. Ilyenkor "nosztalgiázok", és eszembe jut, hogy milyen jó is volt, amikor az én kicsi fiacskám volt ennyi idős és ilyen gyönyörű. Nagyon repül az idő, azóta már eltelt 5,5 hónap.

gneke · http://www.gaaa.blog.hu 2008.12.12. 11:59:06

Szia!
Néha olyan jó lenne megállítani az időt...!
5.5 hónap? Nem év?
Puszi: gneke

Mária · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2008.12.12. 13:51:51

Szia!
Haha, még jó, hogy észre vetted. Én visszaolvastam, de még akkor sem tűnt fel, hogy elírtam. Megint a rohanás figyelmetlenséget szült.
Igen, néha olyan jó lenne megállítani az időt. Persze csak akkor, amikor az embernek fent van a szekere. Ma délben is olyan jó volt megölelni Atikámat az oviban, amikor már átöltözött. A szeretetben összefonódva. Ezek az egyik legszebb pillanatokat, rövid ideig tartanak, de értékelni kell.
Most találtam meg annak az anyukának a blogját, akinek nov.18.-án lett angyalka a gyönyörűség 6 éves kislánya és a férje egy vasúti átkelőn.
prante.wordpress.com/
Anyum is baleset következtében hunyt el, egyik pillanatról a másikra. Sajnos nem voltam ott, hogy másképp alakulhasson.

Napocska77 2008.12.15. 17:48:55

Gratulálok Áronnak!
Albertnél meg most kezdődik valami ilyesmi. Anyukámmal ő is jól elvan, de minden nap találkoznak, ezért.
Viszont szerintem másra(még az apján kívül) nem lehetne már rábízni. Ma pl. beugrottam a mhelyre és míg gyorsan kimentem az utcán hagyott babakocsiért, egyik kolléganőm ölbe vette, de azonnal sírni kezdett, mikor kiléptem az ajtón.
süti beállítások módosítása