Múlt héten kaptam egy kedves meghívót Adrikától, melyben az állt, hogy hétfőn én menjek érte az oviba.

 

 

A csoportszoba ajtaján kedves versrészlet fogadott,

"Fénylőbb, szebb a csillagoknál,
minden égi ragyogásnál
az, amit én tőled kaptam,
e szépséges nagy titok:

HOGY A GYERMEKED VAGYOK!"

 

Ahogy érkeztünk  - anyukák -  a gyermekekért úgy mentünk be ketten a csoportszobába (többi gyerek a szomszéd csoportban volt addíg) és az óvónők voltak benn.

Így "kettesben" köszöntött Adrika Anyák Napja alkalmából. A csoportjuk babaszoba része lett nagyon szépen berendezve, kis asztalkán megterítve - 3 kosárka volt, kettőben sós rágcsálnivaló a harmadikban papírzsebkendő - mellékészítve két szék.

2 verssel és egy dallal lettem köszöntve, meg lettem kínálva 

- most a gyerekek szolgálták ki  az anyukájukat, majd a versek és a dal után még néhány percet beszélgettünk az óvó nénikkel is, anyaságról, hogy mennyire találó nekünk ez a vers (Csorba Piroska: Mesélj Rólam)  - nem sokáig, mert a többi gyermek is várta már, hogy köszönthesse az érte érkező anyukáját.

Végül átadta kis ajándékát, virágot és saját készítésű kulcstartót.

Nagyon szép és meghitt ünneplés volt, és szerintem még élek emlékezni fogok rá.

 

 

 

 

 

Szerző: gneke  2009.05.05. 23:30 5 komment

Címkék: ünnep óvoda adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr451105299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.05.06. 20:12:21

Gyönyörű szép meghívót kaptál a kislányodtól! Nagyon érdekes módon ünnepeltetek. Ez újdonság még számomra is. Most olyat hallottam kiscsoportos óvónénitől, hogy ő nem betanítja a gyerekeket, hanem egy közös játszóházat csinálnak, ami az együttlétről fog most szólni,míg ilyen kicsik.

Az utolsó fényképen mindkettőtök arcán ugyan azt a boldogságot látom, ez gyönyörű és maga a csoda, a szeretet csodája. Biztos vagyok benne, hogy ezt még Adrika sem fogja soha elfelejteni, jó lesz erre emlékeznie.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.05.07. 09:36:00

Nagyon szép és meghitt lehetett:) Az odakészített zsebkendő nagyon aranyos:)

Zsibrák 2009.05.08. 21:09:09

Milyen megható pillanatok ezek!

RKriszta 2009.05.09. 19:36:33

Nagyon szép pillanatok, még az én szemem is könnyes lett...
De ne aggódj, vár még rád nagyon sok ilyen.. :-)

cucka 2009.05.12. 09:39:28

Én végig pityorogtam a bejegyzésed... nagyon megható pillanatok ezek... jajjdeszeretek várandósnak lenni:)
süti beállítások módosítása