Alsó tagozatos gyerekeknél, ha műsor nincs is még figyelnek a tanítónők arra, hogy legyen valami tárgyi dolog amit a gyerekek anyák napjára adnak.

Andortól egy kedves levelet kaptam, ami rólam szólt, megdöbbentett és jó érzés volt olvasni. Fülig érő szájjal adta át - ez az az öröm, ami ilyenkor az arcáról leolvasható, ami majd örök emlék marad. A vers, levél mellé egy kézzel készített ajándék is tartozott, egy szatyor amire a kis kezével rajzolt tulipánt. Ötletesen összehajtva, átkötve szép és ízléses ajándék volt. És persze egész nap jól viselkedett:-)

Áronkáért ma én mentem az oviba. Ez volt a kérés, többedjére már május elején. Valóban ez a legmeghatóbb műsor, amikor nincs is igazából műsor, csak velem szemben mélyen a szemembe néz a két gyönyörű kis szemecskeéje és csak nekem mond verset, csak nekem énekel. Egy szép dallal és egy szép verssel köszöntött - ez utóbbit nem ismertem, ezért is osztom meg itt.

Vorák József: Mit adjak az idén?

Jön az anyák napja, jaj mit is csináljak?
Mivel kedveskedjek az édesanyámnak?
Amíg kicsi voltam, mondtam egy kis verset.
Nagyobb lettem, velem megnőttek a versek.
Tavaly egy szál rózsát vettem Anyukámnak.
Kaptam érte tortát, s puszit, háromszázat.
Mit adjak az idén, most még nagyobb vagyok?
Vers és virág mellé el is mosogatok.

Természetesen nem úszom meg könnyek nélkül egyik anyák napi köszöntést sem. A lecsurgó könnyeket pedig ő maga törölte le a pici kezével:-)

Készült természetesen saját maga által készített kis ajándék és kaptam virágot is. Tündéri volt, otthon mondta, hogy a virágot a piacon vették és azt is elmondta, hogy melyik piacon:-). Utólag már nem titok elárulni.

 

 

 

Szerző: gneke  2014.05.05. 21:29 2 komment

Címkék: anya andor áron

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr806120736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2014.05.06. 12:29:26

Alsóban már nincs műsor? fura, hiszen pont ebben a korban már olyan sok mindent meg lehet velük tanítani, színdarabot, hosszú verseket.
Mikor én voltam alsós, akkor nálunk volt.

gneke 2014.05.06. 19:26:21

@PBea: Adrikának volt minden évben, kisírtam magam a 4 alkalommal. Andoréknak az első-másodikos osztályfőnökei nem szerveztek műsort, de tanultak verset amit anyák napján itthon elmondott nekem, és volt ajándék, mint ahogy karácsonykor is mindig. Tavaly új osztályfőnökük lett, (itt két évig van, majd váltás) és volt műsoruk is. Az idén nem lesz műsor. Osztálya, tanítója válogatja hogy van vagy nincs. Nekünk is hiányzott, hogy nem volt és tavaly köszöngettük az osztályfőnöknek, hogy lett. Jó érzés ez.
süti beállítások módosítása