Áronunk aranyköpéseiből egy kis ízelítő

1. Levert egy polcról egy díszt, ami el is tört. Nem nagyon esett kétségbe, összefoglalta a történteket: leszédült a dísz.

2. Miért korszak zajlott a héten is. Egy idő után kifogytam a válaszokból és a tőle eltanult választ adtam (kíváncsi voltam a reagálására): azért.

Ő pedig a tőlem tanult válasz mondta: az nem válasz, hogy azért.

3. Este Adrikát fektetjük, esti puszi. Áron mellettem, ő is ad puszit. Közben mondogatja, hogy ez az  Adrika ágya, párnája, stb. Mondom neki, feküdjön Adrika mellé. Mire Ő: ezt nem próbálnám ki.

4. Ajtót nyitogat, zárogat, megunom. Mit csinálsz??? -kinyitom, hogy jöjjön be a levegő!

5. A héten már vettem szaloncukort, persze nem tudunk ellenállni a kísértésnek, eszünk belőle. Áronunk fogára való az édesség, kér is még egy kis szalonnacukrot.

6. Köhögött nagyon a héten, adtam neki lándzsás útifűszirupot. Ez persze nem ízlett neki, szóvá is tette:

-Anya, én nem kérek olyan vizet, ne adj nekem fekete vizet.

7. És mit gondoltok milyen műsort nézünk mostanában szombat esténként? Hát az X-traktort!

Szerző: gneke  2010.11.20. 11:00 2 komment

Címkék: gyerekszáj áron

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr582460803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.11.21. 16:47:57

szalonnacukor:)))) végülis igaza van, több értelme van:)

gneke 2010.11.24. 09:09:55

@PBea: és duplán hízlal:-)
süti beállítások módosítása