Áronéknál a tájékoztató füzet be van szedve. Ma először kapták ki, benne a szeptemberi magatartás, szorgalom értékeléssel, a tegnapi első magyardolgozat eredményével - szótagolás, hangokra bontás és  még pár értesítéssel.

Megosztom veletek:

Magatartás: piros pont

Szorgalom: piros csillag

Matematika: 100 %

Magyar: 100 %

Környezetismeret - órai munka: piros csillag

Ének - órai munka: piros csillag

technika - gyurmázás: piros csillag

A piros csillag a legjobb "érdemjegy" elsőben, utána következik a piros pont. Hát hmm. A magatartás...nem hiába estek hetente a napocska jelek le.

Még szerencse, hogy van ez a tájékoztató dolog, mert Áron bizony nem sok mindenről számol be nekünk. Ezen kívül is büszkék vagyunk rá, mert eddig két tehetségprogramba is beválasztották, testnevelésből és matematikából. Tesiből kölyökatlétikázni fog heti egy alkalommal, matematikából logikázni,  a program neve "észbontó". Tesiből négyen lettek kiválasztva az osztályukból, matekból tizen.

És hogy mennyire tündériek a tanítónénik?

Legjobban egy magyarfüzetes bejegyzéssel tudnám jellemezni mennyire jó helyen is van Áron. Ha van valami amivel nem vagyok megelégedve, bár ez túlzás, az Áronka írása, külalakja. Tudom, hogy a fiúknál ez a mumus, és hogy a finommotorika később alakul ki, fejlődik, meg egyébként is két nagytesó mellett láttam már egy s mást...mégis az egyik oldalon ledöbbentem mennyire nem szépen ír. Gondoltam én. Minden második O betű átjavítva szépre a tanító nénije által. Elgondolkoztam, hogy rákérdek, normális ez így? Ilyenre nem emlékszek, csak arra, hogy Andornál néztük fogadóórán a füzetét, másodikban talán és a tanító néni annyit mondott: nézzem meg, csak nézzem meg! Ebből lesz az olvashatatlan írás.

Hát gondoltam, ha az olvashatatlan volt (dehogy volt!), mi lesz most? De még jó, hogy nem gondolkoztam tovább, hanem szétnéztem jobban és megláttam oldalt a láttam jel mellett egy szép piros pontot.Ja, hogy erre piros pont jár? Hát ezt hiányoltam én Andornál! Nem Andornál, hanem a tanítónőinél. Teljesen más azt olvasni, hogy ronda írás, olvashatatlan, mint azt látni, hogy bizony ezek a betűk nem szépek, de mellette mégis piros pont díszeleg.

És azt hiszem ez volt az, ami egy éve bíztatott, hogy ha már egy évet maradtunk oviban, legalább most csupa jó tanító nénihez kerül. Így is lett.

Adrika ellenőrzőjét is aláírtam, középiskolai, havi egyszer kell. csak ötös volt benne.

Büszke vagyok!

 

Szerző: gneke  2015.10.07. 21:29 Szólj hozzá!

Címkék: iskola áron adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr587948244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása