Július 24. Ekkor indultunk Székesfehérvárra nyaralni. A szállás kiválasztása az idén elég gyorsan ment, miután egy halom üdülési csekkünk lejárt és viszonylag olcsó helyet szerettünk volna (na jó, ezt máskor is...), olyan igényekkel, hogy 3 kisgyerek velünk egy szobában legyen, jó és rossz idő esetén sem unatkozzanak, azaz legyen a szálláson gyerekmedence, játszótér vagy játszószoba. Nos Székesfehérváron a Szárcsa Csárdában ez megvalósult. Igaz kinti játszótér nem volt (olyan homokozós-hintás-csúzdás), de volt kültéri gyerekmedence (is), illetve az étteremben játszósarok, ahol lehetett pl rajzolni -Adrikánál ez szinte a legfontosabb. Szfváron még nem volt a család, így emiatt is jól sikerült a hely választása.

Egy nagy izgulnivaló volt, ez pedig az időjárás. Na mi eddig 4 olyan igazi rekordmeleges nyaralást fogtunk ki, kétszer olyan félig-meddig  meleg illetve esőset (sőt azegyiknél igazán júniusi hidegrekordba fulladt a nyaralás), és volt a mostani. Az indulás napján még esett, de másnaptól nagyon szép idő volt, sőt a vége felé már inkább kánikulai meleg volt.

Programok közt szerepelt természetesen városnézés, sétálóutcán lévő műemlékek, szobrok, templomok, Romkert, Országalma, Babaház, város központtól távolabbi Bory-vár és a közeli Velencei-tó Agárdnál.

G.Apa aggodalma, miszerint kínlódás lesz egy 4 hónapossal nyaralni menni szerencsére felesleges volt, Áronka kitűnően alkalmazkodott a helyhez, bár az igaz, hogy reggelinél felváltva fogtuk ölben - bár mintha mostanában nem szeretné a hordozót. És igen: a hordozókendőt felavattuk, a Bory-vár látogatása enélkül megoldhatatlan lett volna.

Persze hamar eltelt az 5 napnyi nyaralás, hétfőn kijelentkeztünk a szállásról és nem hazafelé, hanem Dombóvárra vettük az irányt. Előtte azonban még egy kitérőt tettünk a veszprémi állatkertbe - ami nagy csalódás volt nekünk. Pedig gyerekként többször is jártam ott (háromszor talán), és akkor nagyon tetszett, sokkal jobban mint a debreceni, most viszont fordult a kocka és a debreceni állatkert évekkel ezelőtti felújítása óta szerintem sokkal szebb,  és ami még attól is szebb, az pedig a nyíregyházi állatkert.

Tehát Veszprém után Dombóvár mindössze egy napig, majd irány Debrecen - itt pedig egész délután kipakolás, mosás, teregetés. Az a része amit utálok utazás előtt is és után is.

Szerző: gneke  2008.07.31. 22:21 Szólj hozzá!

Címkék: székesfehérvár nyaralás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.