Infúzióra aztán nem került sor, bár Áronunk sem vett szilárd ételt magához sem pénteken, sem szombaton, pénteken még kicsit hányt is. naytej ment, meg is lepődtem az esti székletén, de aztán rájöttem, hogy láttam én már ilyet 3 gyereknél vagy féléven át, hát aranysárga színűt. Én tegnap jobban lettem, ma viszont 10 felett már nem számoltam a kishelyiség látogatást. Áron délután már magához vett 1/2 babapiskótát fogyasztás céljából.

Én estefelé már tudtam enni, főleg gyümölcsöket kívántam, de kezdetnek ez is megteszi.

Remélem holnap már ennél több szilárd ételt fogunk enni.

Nem nagyon nézünk eseménytelen napok elébe, ugyanis Andorunk este még a fürdés előtt fájlalta a hasát, el is küldtem azonnal és épp időben a kerámiatárgyhoz;) néhány perce pedig pizsamacserére került sor... Kezd körbejárni a családon ez a randa kór. Reméljük apát elkerüli, mint tudjuk, ha a férfi beteg az az igazán nagy baj.

Segítségem azért volt hétköznap, anyukámék voltak nálunk pénteken, ráadásul óvodai szünnap volt, és már holnapra is ígértek ebédet, legalább a főzésre ne legyen gondom.

Szerző: gneke  2009.02.01. 00:03 Szólj hozzá!

Címkék: betegség andor áron

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr45915309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása