Mikor Áronunk megszületett mai kor divatja szerint a születését (2008.03.11 0h20p) az iwiwen osztottam meg néhány ismerősünkkel. Néhány nap múlva egyikőjüktől a következő üzenetet kaptam:

"Nyilas aszcendensű kisbaba, barátságos, melegszívű kedves kisember érkezett hozzátok, és bár nem mindíg tudja azonnal, hogy mit is szeretne, nagyon vidám, mindenkit megnevettető lurkó válik majd belőle. Szeret majd a középpontban lenni, jólétben lesz része, és szerintem a fiúk többségével ellentétben hamar megtanul beszélni. Erős szervezet, és magas intelligencia jellemzik."

Nagyon megörültem ennek az üzenetnek, jól esett a figyelmesség, hisz Ildikó tudja, hogy én hiszek abban, hogy a születés pillanata, a csillagok akkori állása meghatározó. Bár ez csak néhány sor, ami épp egy születési gratulációhoz épp elmegy, de kiindulópontnak azért jó volt.

Az hogy Nyilas aszcendensű még jelenleg nem fontos, mint megtudtam ez 12 éves kor után dominál, addig a születési jegy (Halak) tulajdonságai fontosak. Mellesleg ezt Andor egyik óvó nénije mondta, aki szintén asztrológiát tanul Ildikóhoz hasonlóan (Cucka: a laborasszisztencia képzi át magát).

Hogy vidám, az hamar kiderül: a legmosolygósabb baba a mi gyermekeink közül, ez egyértelmű. Hogy nem mindig tudja azonnal mit is szeretne arra nem igazán van bizonyítékom, inkább én nem nagyon tudom hogy ő mit szeretne, mikor csak úgy sír...De ez nem az én születési képletem. Hogy hamar fog beszélni arra már most vannak bizonyítékok, pár nap múlva 11 hónapos, akkorra jegyzetelem miket mond már. Magas intelligencia: naná, már látszik hogy zseni :DDDDDD

Kb 2-3 éve Adrika és Andor horoszkópja is elkészült szintén Ildikó által. Mondta egyébként, hogy véresen komolyan nem kell venni, ő még csak tanulja, de szívesen elkészítette néhány munkatárs gyermekének horoszkópját és várja a visszajelzéseket mi valósul meg belőle. Mindenesetre az akkori épp aktuális kérdéseimre kaptam bizonyítékot, de lehet csak meg lehet mindent magyarázni.

Elöljáróban annyit, hogy akkor még csak Adrika és Andor volt, két folyton civakodó kisgyerek, Andor épp oviba kezdett járni, én dolgozni kezdtem.

Mikor elkészülte a két nagy mű I. azzal kezdte, hogy mindkét gyermekem nagyon-nagyon értelmes (ezt ugye jó hallani) viszont azt sosem várjam Tőlük, hogy mindenhová egymás kezét fogva mennek majd, magyarul nem lesznek igazán jó testvérek. (ezt nem jó hallani).

Adrikáról (2002.08.01 12.00) azzal kezdte a beszámolót, hogy ő mindenestre nagyon örül, hogy a lányom és közte van egy teljes generáció. Ez az a gyermek, aki az életben mindent elér, amit el akar érni. Bármiről legyen szó. (igaz...). Pénzhez köze lesz, a bankárok születési képlete hasonló az Adriéhoz, jól kezeli majd a pénzt.

Logikus gondolkodó. Ha nem bankár, akkor író vagy matematikus lehet akár.

Jellemző rá a túltengő fantázia, eleinte nehezen tanul, mert fantáziál, ábrándozik. Jellemzőek rá a gyakori utazások, a fizikai értelemben és a szellemi értelemben is. Nagy képzelőerő, zseniális elme. És ami még nagyon tetszett: hosszú élet, az a fajta, akire azt mondják: az isten is itt felejtette őket a földön. Végelgyengülés esetleg...Jó egészség jellemzi. Ha beteg is könnyen kilábal belőle.

 

Andorunk (2003.11.26 8h20p) horoszkópjában elég sok dolog már felismerhetően igaz: rokonszenves, kellemes természet, az a fajta ember lesz, akit szívesen választanak barátnak, mindenki keresi  majd a társaságát, de ő néha elvonul mert magányra vágyik.

Időnként lobbanékony, fölényes, tapintatlan (még nem tapasztaltuk), dacos és sértődő (tapasztaltuk, húúúú nagyon)

Logikus gondolkodás jellemzi, egyszerre több dologgal foglalkozik. Könnyen költ, de sikeres vállalkozó lehet, aki mindig meg is keresi a pénzt a hobbijára. De hullámzó anyagiak jellemzik.

Rideg partner (ezt nehezen hiszem, nagyon barátságos és közvetlen), de ugyanakkor rokonszenves és kellemes természet, óvatos párválasztás (helyeslem, akárkit ne hozzon a házhoz!).

Nagyjából írtam ki dolgokat, meglátjuk mi lesz igaz ezekből a későbbiekben.

Mindenesetre alaphoroszkópunk: apa Ikrek, én Kos (Halak aszcendens), Adrika Oroszlán, Andor Nyilas (Nyilas az aszcendens is) Áron Halak (Nyilas aszcendens). Van itt minden...Érdekes lenne a család horoszkópját elkészíttetni.

Szerző: gneke  2009.02.09. 14:18 3 komment

Címkék: család horoszkóp andor áron adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr5932348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.02.09. 20:55:36

Szeretem a horoszkópot, leginkább akkor, amikor egy jegy általános jellemzéséről szól.
Az, hogy a kos holnap ne menjen az utcára, mert elüti az autó,-
már nem az én műfajom, nem is olvasok ilyesmit.
Ez itt fenn nagyon érdekes,
én azt, hogy ne várd el, hogy "egymás kezét nem fogják", úgy is értelmezném, hogy lehet nem lesznek összejárós gyerekek, mert külön baráti társaságuk lesz, de ettől függetlenül szeretni fogják egymást és jó testvérek lesznek...
Tápláld csak ezt beléjük, és akkor mindjárt más értelmezést nyer a jóslat :)

gneke 2009.02.09. 22:50:02

Igen, napi szintre lebontva elég vicces...minden 12. emberre vonatkozhatna.
Voltak idők, mikor nagyon féltem attól, hogy nem lesznek jó testvérek, manapság látom rajtuk a ragaszkodást. Az, hogy amikor együtt vannak civakodnak, a gyerekkorral jár. És akkor még nem volt Áronunk, aki mint harmadik tényleg befolyásolhatja a testvérkapcsolatot, ezért is lenne jó egy negyedik gyermek...
Krizsa doktor urat személy szerint imádtam, több ismerősömnek ajánlottam már. Szerintem nem csak szakmailag nagy fej, hanem úgy vettem észre, hogy általános műveltsége is rendkívüli. Azt hiszem olvastam, hogy ő volt az orvosotok, vagy rájöttem a vörösborról? Mert én is ittam, 3 bevérzésre muszáj volt.

Ingrid 2009.02.10. 21:58:23

Halkan jegyzem meg, hogy csütörtökön megyünk Krizsa doktor úrhoz :) Már nagyon hiányzott...
süti beállítások módosítása