Tegnap Adrika arról kezdett el beszélgetni velem, hogy milyen színű lesz majd az ő szobája, mármint ha felnőtt lesz és saját háza lesz. Tehát az ő szobája színe rózsaszín lesz,   Krisztiáné ( a szerelem, ugye...) citromsárga - az Krisztián kedvenc színe. Itt visszakérdeztem, hogy külön szobájuk lesz? - igen - volt a válasz, így többet erről nem faggattam. A gyerekek szobájuk színe: a kisfiuké Balázsé (itt már eldöntött nevek is vannak) zöld és kék, a lányoké, név szerint Bogié és Pannié lila illetve rózsaszín. Születési sorrend: Adrika 30 évesen szüli Balázst, majd 35 évesen Bogit és 36 évesen Pannit. Meg is erősítette, igen anya, a lányok közt egy év lesz.

Andorka felesége természetesen Juditka lesz, mint ahogy egyszem lányát is Juditkának fogják hívni. A fiaik neve  - mivelhogy itt is három csemete lesz - Dani és Bálint, és náluk először kislány fog születni. Andorka szobájának színe sötétkék és világoskék lesz, megkérdeztem, hogy Juditkáé milyen lesz és igen udvarias választ kaptam: amilyet Juditka szeretne! A kislányuk is választhat ízlése szerint, a fiuknak az apjukhoz hasonlóan sötétkék és világoskék színű szobájuk lesz.

Olyan aranyosak, annyira szeretem ilyenkor hallgatni őket:-))))

Szerző: gneke  2009.08.29. 15:16 4 komment

Címkék: család gyerekszáj andor adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr911346431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napocska77 2009.08.29. 22:09:16

szia!
de jó, hogy ezeket leírtad, olyan jó olvasni! nagyon aranyosak!
Azok a virágszobrok tényleg gyönyörűek lehetnek! Remélem, egyszer eljutunk mi is erre a karneválra, engem nagyon régóta vonz.

gneke 2009.08.30. 00:05:58

Napocska: ez olyan igazi blogbaillős dolog volt. Rögtön tudtam, hogy ezt lejegyzem.Ki kellett volna egészítenem az én kiskori terveimmel.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.08.30. 08:56:19

Aranyosak:)) És milyen határozott elképzelésük van:) Majd sok év múlva ne felejtsd visszaolvasni, hogy mi valósult meg a tervekből:)

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.09.02. 10:13:47

Nekem is ez jutott eszembe, hogy milyen jó lesz nekik az, hogy visszaolvashatják miket is mondtak, gondoltak kicsiként.
Érdekes, hogy eltervezték az életüket.
süti beállítások módosítása