Mégpedig ez a blog!

Mivel az Áronos terhesség blogírás nélkül telt, igyekeztem a születése után minél korábban elkezdeni a naplóírást. Nehezen lendültem bele, és (teljesen) más elképzeléseim voltak a leendő posztokról, mint amilyen végül az eltelt 2 év alatt lett, amikről írok. Jó lenne gyakrabban írni, szebb külsőt varázsolni, de egyelőre ennyivel kell beérni.

Nem bántam meg, hogy nem egy kockásfüzetbe vezetem csak a velünk történő dolgokat  és nem is tervezem egyelőre hogy abbahagynám az írást.

Köszönöm mindenkinek, akit érdekel családunk  - elsősorban gyermekeink - fejlődése, eseményei.

Szerző: gneke  2010.03.21. 23:18 4 komment

Címkék: blog születésnap

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr491858065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2010.03.22. 21:26:56

Gratulálok a 2 éves blogodhoz!!!! Én nagyon szeretem azt a képet a sarokban, de különben meg nem a külső számít, hanem a tartalom, és szerintem jókat írsz:))

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2010.03.23. 01:05:29

Utólag kívánok én is Boldog szülinapokat:)

Ingrid 2010.03.26. 13:28:20

Sejtettem, hogy valamiért megmaradt neked a márciusi "közös" dátum ;)
Isten éltesse Áront! NAGYON boldog születésnapot a kis kétévesnek!

gneke 2010.03.26. 21:51:45

@Csilli81: az a kép ehhez a sablonhoz tartozik, ezért olyan szép...De örülök, hogy tetszenek az írásaim, végül is az marad meg, mert a külső az változhat.
@wildshyccu: köszönöm!
@Ingrid: Igen, a tavasz kezdete,szeretem ezt a napot.
süti beállítások módosítása