Ez  a szó jutott eszembe kb. egy hete, mikor már 5 napja tartottak udvarunkon a munkálatok és ennek következményeként kezdtünk kicsit idegesek lenni a világra és ismét elhangzott a bűvös mondat, hogy bezzeg én itthon vagyok gyesen, ami ugye köztudottan (férfiaknak) azt jelenti, hogy semmi dolgom, semmi gondom, nem nyolcórázom (hanem 24, tehát igaz), tehát olyan nyaralásszerű, divatos szóval wellness dolog ez.

Hát jelentem nem. Normál körülmények között is vigyázni kell a gyerkőcre, de most ez sokszorozódik. Kezdjük ott, hogy nincs kerítés, de van egy kétésfélévesünk, akinek lételeme a kinti levegő, a biciklizés. Továbbá van két nagytesó, akikkel már rég nem vagyok gyesen, de momentán ők is itthon vannak és csakazértse azt csinálják, mint amit kellene, és nem azt csinálják amit nem kellene.

Továbbá adott pár munkás, (akik kis túlzással a gyerekeim lehetnének, bizonyos körökben már simán - de velük abszolut nem vagyok gyesen), és adott pár munkagép és a felfordulás.

Mindez volt egy hete. A helyzet azóta javult, minden rendhez a rendetlenségen át vezet az út, lassan az udvari munkák végére érnek, ( a mi idegeink is) na ez sem így van, de egy szakasznak vége lesz, pont mire kezdődik az iskola...

Amihez hétfőn átvettük a könyveket, a héten befedtem, jó program az is, kész szerencse, hogy nem 31-én kell a könyveket átvenni, de még nincs benne könyvjelző és nincs rajtuk név.

Továbbá suli előtt még eljutottunk szemészetre Andorral, akinek kb. 2 és fél éve nem változott a szeme, mármint a dioptria, de féléve már olyan karcos üvege volt, rendes és pótszemüvegben egyaránt, hogy rászántuk és lett két szép új szemüvegkerete és benne lencse - nos, most mindkét szeme javult fél dioptriát, hálisten. Hát remélem a keret maradhat, és elég lesz a lencsét cserélni gyesnyi összegért. (Így iskolakezdésre...). Úgy is annyit kérdezte már, hogy mikor nem kell már neki szemüveg? Reméljük tényleg kinövi.

 

 

 

 

Szerző: gneke  2010.08.20. 14:03 10 komment

Címkék: gyerek ház káosz családi andor

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr262235271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kendemami 2010.08.20. 21:19:51

Hű de rosszul vagyok ettől a bicskanyitogató gyeses szövegtől én is... Ha ez megnyugat, minden káosz véget ér egyszer. Hogy helyet adjon az újnak...

gneke 2010.08.20. 22:42:52

@Kendemami: Igen...Tudom mindenki azt hiszi, hogy nála haladnak legrosszabbul a dolgok, de most tényleg mondtuk párszor, hogy nem is G.-ék lennének ha minden simán menne. Olyan apróságokról már be sem számolok, hogy egy hete sikerült a vezetékes vonalunkat is átvágni, markolás közben, és milyen szép kiabálást csaptam. Hű...És még akkor nem tudtam mibe is kerül ez hirtelen.

Napocska977 2010.08.21. 15:06:41

Na hát igen, aki nem tudja, milyen otthon, kisgyerekkel+háztartással az mond néha ilyet.
Nekem a férjem szerencsére már tudja, hiszen volt, hogy Ő vigyázott egész nap Albertre, meg vitte egyedül sétálni, utána mondta is, hogy mennyire fárasztó dolog ez! A sétát pl. egyelőre nem is bírja egyedül ezzel a kétévessel, ketten szoktuk vagy csak én.:-D
Amúgy Ő tiszteli a munkámat, talán mert saját bőrén tapasztalhatta, milyen, így ebben nagyon korrekt.:-)

Napocska977 2010.08.21. 15:08:41

pedig nálunk még felfordulás sincsen.
Remélem, szép lesz az udvarotok és a végeredmény majd kárpótol.

kiabálás velem is előfordul... nem robot senki! Vannak nehezebb napok, meg időnként el lehet fáradni amúgy is rendesen.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.08.23. 06:47:10

Mi a múlt héten a kaptuk szét, szóval nagyon tudom miről beszélsz... bár nekem leginkább csak ugyanaz volt a dolgom, mint egyébként, vigyázni a fiúkra, de nehezített pályán, mert persze én bármit kitalálhattam, mind a kettő a konyhában akart lenni, és az egyik meg akart enni mindent, a másik meg mindenképp segíteni akart Apának.
Remélem már túl vagytok a nehezén!

gneke 2010.08.23. 09:34:25

@PBea: @Napocska977: Én is abban reménykedem, vagyis tudom, hogy a vége kárpótol mindenért, szép lesz! A kinti munka még a héten biztos kitart, péntekig mindenképp, aztán folytatódik majd benn. A mosókonyha nem fog zavarni, mert az a pincében zajlik, a földszinti fürdőszoba viszont eléggé, de arra meg 10 éve várok, hogy végre felújítsuk, szóval minden koszt és felfordulást elnézek majd, ami vele jár. A kinti munkával az a baj, hogy az utcára kijutni is művészet, főleg mikor egy hete voltak az esőzések, épp ki lett ásva a bazalt helye, mire tele lett esővel...Áron mindig kinn lenne, ennyi folyami homok láttán egyből keresi a lapátját és túrná ki amit már szépen elrendeztek a bazalt alá. Ami bazalt már le van rakva, de még nincs lebetonozva arra rálép, rögtön kimozdul a helyéről, szóval elég nehéz vigyázni rá.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.08.23. 11:29:47

kimaradt a konyha... szóval mi a konyhát szedtük szét.
De Matyi is pont így tüsténkedik mint Áron, ő is festeni akar, meg csavarhúzózni, persze azt amit apa, más nem jó. Elég idegörlő tud lenni...

gneke 2010.08.23. 11:42:45

@PBea: Kimaradt, de közben rájöttem, hogy a konyháról lehet szó, amint írtad, hogy mindenki a konyhában akar lenni és mindent felenni. Hát téged sem irigyellek és csak azzal tudlak bíztatni amivel engem is, hogy az új szebb lesz és praktikusabb.

eperlányka · http://zalanfutasa.blogspot.com/ 2010.08.30. 17:20:30

"Otthon vagyok a gyerekkel- azaz éppen nem dolgozom, és sokak szerint e-miatt nem vagyok aktív tagja a társadalomnak" státuszra ez a legjobb kifejezés, amit valaha hallottam. Köszönöm, s ha nem haragszol, ezen túl használni is fogom!

gneke 2010.08.30. 19:10:20

@Eperlevel: Szia! Üdv az olvasóink közt!
Dehogy haragszom:-) Annyira találó kifejezés, ugye? Hirtelen jutott nekem is eszembe, bár kellett egy kis megemelkedett adrenalinszint hozzá, az igaz.
süti beállítások módosítása