Stílusosan az előző folytatásaként...

Legyünk túl a rosszakon. Mindjárt első nap leejtettem a telefonom, szerencsére funkcionális probléma nem lett vele, de mivel kihajtós ott lett kicsi gond. most nehezen nyílik. Majd idővel újítunk rajta, bár nem vagyok az  a fajta aki a paicon megjelenő legújabb modellel büszkélkedik, épp rá férne egy csere, immár 4 éves. De ha nem muszáj, akkor azért nem cserélném, szeretem a telefonom. Ha már törések, a mindennapi teánk elkészítése is akadályozott lett, teakiöntő tört el hétvégén, Áron mindenkinek mondja, hogy "eltört a tea". Persze telefonon, mert úgy főleg nagy dumás. Apropó egy Áronszáj: pár hete történt, G.mamával beszélt telefonon, de nem ismerte meg rögtön a hangját. Kérdi tőle mama, hogy kivel beszélsz? Rövid gondolkozás: hát...Veled! (igaza volt, vagy igaza volt?)

Még az elmúlt évben történt, de az idén tudtam meg, hogy karácsony előtt pár nappal meghalt egy volt középiskolai tanárnőm, akit egyébként nagyon szerettünk, tiszteltünk. Holnap temetik, Pesten. Nem volt idős, 62 éves és hirtelen halt meg.

Én pedig megkezdtem idei orvoshozjárásomat. Nem túl gyakori dolog ez nálam, a háziorvosom gyakorlatilag nem ismer, úgy kell neki bemutatni. Most az epegörcsös panaszaimat megunva meglátogattam, majd vérvételi és hasi UH-gal a kezemben elindultam a kivizsgálások útján. Hasi Uh persze rögtön kiszúrta a vesekövet, tele vagyok vele (miért is kellett nekem anno ásványt gyűjteni hobbiszinten???), innen egyenes út az urológiára, ahol már túlvagyok egy urográfián és előtte vagyok egy kőzúzásnak. Az epeköves vonalról egyelőre letértünk, eltértünk, illetve UH alapján kérdéses az ottléte (miért okoz tipikus epeköves panaszokat? egyébként 3 éve már jelen volt, Áronos terhességem során derült ki a jelenléte). Kőzúzás után megyek vissza háziorvosomhoz, aztán meglátjuk mi bajom van még:-).

Ovis élet: ha már mehet Áron márciustól, hát bementünk ne csak tőlem hallja a gyerek állandóan hogy majd az oviban ez lesz meg az lesz: nézze meg maga is. Igaz hogy mindez alig negyedóra volt és délután négy órakor egy üres csoportban, de legalább játszott már a leendő második otthonában is. Kifaggattam óvónénit, hogy a csoportból elmenő kisfiúnak mi a jele - a labda - aminek nagyon örülnék ha Áron megörökölné, olyan általam is könnyen lerajzolható dolognak tartom. Szóval praktikus. Persze azért addig még van dolgunk és még bármi történhet, de remélem már semmi negatív nem jön közbe. Áron egyébként jól érezte magát egyedül a játékok közt, görbült a szája, mikor el akartunk indulni haza, bár ott nagyon csendes volt. Arról hogy mit csinált az óvónéni annyit mondott, hogy levette a kabátomat (igaz). A kisvécét nem próbálta ki, de mosolygott, látszott tetszik neki, de a kismosdónál elég hosszú kézmosást tartott. Az elkövetkező kéthónapban igyekszek majd néha-néha bemenni vele, mégha csak pár percre is. Beszoktatás előzetes.

Iskola: a héten első félév vége. Adrikáék már tudják a második féléves órarendet, most hétfőn lesz 5 órája a többi napon négy. Tehát eddig a csütörtök volt neki nehezebb, mert akkor volt a szolfézs-hittan-zenés torna is, most a hétfő lesz zsúfoltabb, mert a hatodik órában szolfézs. A szakkörök időpontja nem változik. Jövő hét pénteken osztályozó konferencia, így tanítási szünnap. Jól jön egy kis szünet, rég volt már, de soká lesz.

Apa munkahelyén is megkezdődött a héten a túlórázás, már volt benn 12 órát/nap. Én pedig várom a híreket, mikor és hol kezdhetek.

 

 

 

Szerző: gneke  2011.01.13. 12:04 Szólj hozzá!

Címkék: munka család betegség iskola óvoda

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr272580865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása