Áronka szerencsére nem kapta el a hányós-hasmenős vírust, viszont még mindig köhög.

Én viszont szerencsésen túl vagyok a műtéten. Szerdán reggel 8-ra már a kórházban voltam, külön történet, de este 1/2 7-kor foglalhattam el az ágyamat. Jelenlegi minuszok: jópár kiló, egy gyulladt epehólyag és egy 21 mm hosszúságú epekő. Varratszedés holnap.

Még nem vagyok toppon, hajolgatni, emelgetni nem bírok, de majd idővel megoldódik. Azt azért elmondhatom, hogy még nem szült szobatársaim irigykedve nézték, hogy mennyire hamar ment nálam a regenerálódás.

Ezzel együtt túl vagyunk Áronnal az első külön töltött napokon. Nagyjából úgy izgultam előtte, mint akik szülni mennek és a nagyobbik gyermeket hagyják először apára, nagyszülőre. De ez is természetesen megoldódott. Áronka telefonban egyik nap annyit kérdezett, hogy : anya, még mindig kórházban vagy - másik nap meg mondta, hogy nagyon hiányzol anya. Ezt azóta többször emlegette itthon is.

Itthon aztán érte pár meglepetés. Először is nem nagyon értheti, hogy ha azért voltam kórházban mert fájt a hasam, hátam és a doktor bácsi meggyógyította akkor most még miért is fáj a hasam??? (mert fáj, csak most a varrás miatt). Mikor jött tegnap cicizni, akkor meg megállapította hogy koszos a cicim (a jódot még nem tudtam róla levakarni), és persze a ragasztókon is meglepődött. Számtalan kérdés hangzott el, hogy miért van ott a ragasztó,  a kosz, miért voltam kórházban, meg egyébként majd ő is megy egy másik doktor bácsihoz, mert neki meg fáj a dereka;). Most hogy már itthon vagyok szeretné ha én öltöztetném át, de ezek a dolgok még nem nagyon mennek, szerencsére sok segítséget kapok Apától, gyerekektől. Hát ez az utókezelés része nem rossz. Bár sejtem nem fog sokáig tartani.

 

 

Szerző: gneke  2011.02.13. 15:16 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr412658154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2011.02.13. 16:56:21

Örülök, hogy túl vagy rajta! Pihengess, gyógyulgass, készülgess a munkáséletre, és használd ki, hogy kényeztetnek.

kikocs 2011.02.14. 09:30:49

Dejó, hogy túl vagy rajta! Pláne, hogy mindenki jól viselte :) Gyógyulgass, pihengess, ahogy megy.

Napocska77 2011.02.14. 21:05:51

szia! Jól van, most már kivették a bűnös követ! Gyógyulj meg hamar, Áron aranyos a "derékfájással". Rendes igazán tőle, hogy szolidaritást vállalt:-)

redcomet 2011.02.14. 21:18:07

Aranyos mondásai vannak Áronnak :-)

Kendemami 2011.02.14. 21:44:08

Örülök, hogy túl vagy rajta, pihengess, épülgess!

gneke 2011.02.14. 22:11:22

Köszönöm mindenkinek, túl vagyok a varratszedésen is. Napról-napra jobban vagyok.
süti beállítások módosítása