...Miklós nap, akkor minden gyermek cukrot kap.

Az idén halmozzuk a Mikuláscsomagokat.

Kezdődött novemberben Nagykarácsonyban, az igazival, a házában. Áronunk meg is jegyezte, a napokban mikor fenyegettem, hogy ha rossz gyerek lesz nem hoz neki csomagot, hogy ő már találkozott vele a házában. Jól van, ezek szerint emlékszik rá.

Hétvégén mint említettem munkahelyünkről kaptak egy-egy csomagot. Tegnap mamáéktól, majd tőlünk. Az igazi meglepi ma reggel ért minket. Nem nagyon reggeliztünk itthon, így beugrottam oviba-iskolába-munkahelyre induláskor az egyik helyi kisboltba, ahol frissen sült pékáru van, nagyon finom -  5 darab kifliért. Megvettem az 5 kiflit, kifizettem érte a 200 forintot, majd az eladólány a kezembe nyomott egy mikuláscsomagot. Nagyon meglepődtem! Azt mondta minden évben szoktak adni a vevőiknek. Aztán megkérdezte hány gyermekem van, mikor mondtam, hogy három kaptam még két csomagot:-).

Persze tegnap az iskolában, ma az oviban is járt nagyszakállú. És a munkahelyemen is! A csoportban múlt héten egyik nap megbeszéltük, hogy mikulásozzunk, a nevek belekerültek egy védősipkába;) és húztunk. Ma pedig odatettük a meglepit a kihúzottnak. Többen még mindig nem tudjuk kitől kaptuk, szóval csakis az igazi Mikulás lehetett:D

Tegnap még reménykedtem, hogy minimális csokimikivel megússzuk, de már látom megint lesz mit kidobni. Szokás szerint én kezem által jövő év novemberének végén nagyjából advent első napján...

És ezen a napon köszöntjük apukámat is névnapja alkalmából. Vajon hogy hívják?

Szerző: gneke  2011.12.06. 22:40 Szólj hozzá!

Címkék: mikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr363444143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása