Másnap reggeltől végülis napos idő volt, így cseppet sem bántuk meg, hogy nem hazafelé vettük az irányt pénteken az esőben, sőt utólag még mondtuk is, hogy szerencsés időben esett az eső, mert aznap, mikor utazunk mást nagyon nem tudtunk volna csinálni - bár ha nem esett volna…

Szerző: gneke  2014.07.23. 19:54 Szólj hozzá!

Címkék: balaton család kirándulás nyaralás szünet

Mire az esős nap véget ért és visszaértünk a szállásra már csak egy nap volt hátra a Zemplénben, arra az egy napra pedig igencsak szabadtéri program volt tervezve, így nem maradt más, mint reménykedni, imádkozni, hogy ne essen az eső! Sárospatak és Sátoraljaújhely irányába…

Szerző: gneke  2014.07.23. 00:15 Szólj hozzá!

Címkék: család kirándulás nyaralás

A második naptól, keddtől már nem volt lényeges, hogy mikor hová megyünk, mert egyformán voltak nyitva amikre kíváncsiak voltunk, viszont figyeltünk az időjárásjelentésre, ami keddre, főleg délutánra esőt ígért. Így aztán Aggtelek felé vettük az irányt, a barlangban…

Szerző: gneke  2014.07.21. 23:59 Szólj hozzá!