Vannak emberek, akik nem szeretnek köszönni, vagy egyszerűen csak neveletlenek. Vagy nem tudom miért, de nem köszönnek. Van jónéhány az Andor csoporttársainak szülei közül is. Ha előreköszönünk, akkor esetleg valamit visszamormog, de hogy mondjuk előre köszönne vagy óvodán kívül - meg sem ismer.

Tudom, nem engem minősít, de zavar. Addig-meddig hangoztattam ezt, már-már itthon is, hogy Andor felfigyelt rá és meg kellett magyaráznom, hogy E. anyukája sohasem köszön vissza.

Egyszer aztán Andornak csak úgy eszébe jutott, és mondta itthon, hogy megmondta E-nek, hogy az anyukája sosem köszön az én anyukámnak. (nemcsak velem kivételez ez az anyuka, hanem ilyen fajta). Hopp, kicsit meglepődtem, vajon a kislány ezt otthon elmondta-e és egyáltalán hogyan esik ez le náluk, hogy mi ilyenről is beszélünk.

Egyik reggeli érkezésnél az öltözőben voltunk, mikor megérkezett E. is az anyukájával. S mi történt? Anyuka előreköszönt nekem. Nem mondom, hogy nem lepődtem meg, nahát tanulékony. Erre megszólal Andor:

- Látod anya, megtanult köszönni!

(nem tudom ki égett nagyobbat, én vagy E. anyukája).

 

Szerző: gneke  2010.02.21. 15:30 5 komment

Címkék: gyerekszáj andor

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr691778307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2010.02.21. 16:51:33

:))))))) Imádom a gyerekek őszinte tisztaságát. :))))

gneke 2010.02.21. 21:42:19

@cucka: Én is. De ha hallottad volna azt az elégedett hangot, örült, hogy ezt neki köszönhetjük, hogy már köszön az anyuka.
@Csilli81: igen, bár engem sikerült akkor és ott zavarba hoznia. Mert azt nem írtam, de biztos kiderült, hogy jól hallhatóan mondta...

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.02.22. 15:47:05

:))) Neked nincs miért szégyenkezned.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2010.02.24. 23:27:21

Juuuuuuuuuuuuujjjjjj!
Egyértelműen ő.

Kisfiad pedig látja, hogy senki sem reménytelen,mindenki formálható, "nevelhető".
süti beállítások módosítása