Akit ünnepeltünk:

 8 éves lett szombaton, 131 cm-vel és 28 kg-val.

Rendkívül eleven, jó lelkű, ahogy a nevének jelentése is van, igazi fiú. Nagy építőmester, rendkívül jó a fantáziája, szereti a szuperhősöket, és hatalmas a mozgásigénye. Ha nem mozog akkor a tv köti le a figyelmét.

Nagyon igényli a társaságunkat, a szeretetünket, mint középső gyermek igyekszik mindennel felhívni magára a figyelmét. Igyekszünk eleget tenni ennek és maximálisan sokat foglalkozni, törődni vele.

Közösségben eddig nem nagyon volt szerencsés, több mint 3 éven át írtam mennyire rossz ovis csoportba került, és hát az iskolában sem  ő  fogta ki az aranyhalat, bár itt inkább pedagógusgond van. De most erre nem térek ki.

Szombaton épp a szülinapján ünnepeltük, azt mondta ez volt a legjobb szülinapja. Pedig semmi különös nem történt, nagyszülőkkel ünnepeltük, ahogy szoktuk.

Közben nosztalgiáztunk...a 8 évvel ezelőtti napokra gondoltunk, élesek az emlékek, mintha csak tegnap történt volna. Született egy kisfiú, egy újabb csoda, aki akkor kétgyermekes családdá tett minket.

Boldog születésnapot kívánunk Andor!

Szerző: gneke  2011.11.28. 15:08 6 komment

Címkék: andor

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr773418681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2011.11.30. 09:53:33

Nagyon boldog születés- és névnapot kívánok Andornak!!!!
És szép adventi időszakot az egész családnak:)

gneke 2011.11.30. 23:22:16

@PBea: Köszönjük Bea!
Nektek is nagyon szép és nyugodt adventi heteket, testvérednek pedig boldog névnapot kívánok!

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2011.12.01. 08:55:48

@gneke: aranyos vagy hogy emlékszel a tesóm nevére:)))

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2011.12.03. 01:05:26

Kicsit megkésve, de azért nagyon boldog szülit kívánok én is!!

És azóta akarok írni, hogy az előző posztodat olvastam, de látod hogy megy ez a kommentelősdi:D Szóval persze jól esik az embernek, ha hozzászólnak az irományaihoz, de azért nehogy abbahagyd mert kevesen írnak. Ezt elsősorban magatoknak írod, neked lesz emlék évek múltán, ha ritkábban tudsz, írd ritkábban, de ne hagyd abba, mert aztán később megbánod:) Az emberek nagytöbbsége egyébként inkább csendben olvasgat, írni vagy lusták, vagy nem akarnak ismeretlenül belekotyogni (holott mi persze örülnénk neki:)) Az olvasottságot viszont úgyis látod a statisztikádon, akár van komment, akár nincs, tudod, hogy azért olvasnak:) Én legalábbis így vagyok vele. Magamnak írom elsősorban, a komment csak egy plusz pozitívum azon felül, hogy az emlékeink megmaradnak.:) Najó azt a részét is szeretem, hogy olykor mosolyt csalok az arcokra a hülyeségeimmel:))))

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2011.12.03. 01:17:23

ja és persze hiába mondom én is mindig, hogy ááá, engem nem is érdekelnek a kommentek. amikor beszart a freeblog, és elveszett közel 500, bizony rossz volt... és most is hiányoznak azokból a bejegyzésekből:S szóval azért tényleg jó meg minden, csak ne ettől függjön, hogy írunk-e vagy sem. mert elsősorban ez a mi emlékünk;)
na mentem aludni:D

gneke 2011.12.04. 21:58:34

@Csilli81: Nekem szerintem összesen nincs 500 kommentem.-) Egyébként elég lenne magamból kiindulni, egyre kevesebbszer szólalok meg másoknál, igaz, míg nem dolgoztam többször tettem én is. Most örülök, ha leírom a történteket, aztán vagy fogja valaki még olvasni, vagy nem. És ez most a távoli jövőre is vonatkozik.-) Egyébként van a blogvilágon kívül is pár barátnőm, akik rendszeresen olvasnak, csak ők tényleg CSAK olvasók, de mindig visszajeleznek, és egy következő telefonbeszélgetésnél, privát levélnél úgy kezdik, hogy tudom mi van veletek, olvastam amit írtál.
süti beállítások módosítása