Kedden szülői értekezlet volt, (az idén már a negyedik, mármint szeptember óta...) most a nagycsoportosok szüleinek, néhány általános iskola tanárnői képviselték iskolájukat és mutatták be a leendő elsősök szüleinek.

Szépen össze lettem zavarva. Akinek az első gyermeke megy iskolába igencsak meglepődhet azon, mennyi minden változott azóta mióta mi voltunk általános iskolások.

Hat iskola mutatkozott be, köztük, ha jól figyeltem (igyekeztem mindent lejegyzetelni) kettő nem körzetes, vagyis az egész város területéről vesznek fel gyerekeket, a másik négy körzetes. Bár itt is mondták, hogy természetesen megoldható  a felvétel, ha a nagymama a körzetben lakik - ez nekünk jó lenne, ugyanis az ovit is úgy választottuk, hogy K.mama és papa lakásához ez van legközelebb. Szóval kinéztük már régebben azt az iskolát, ahová én is jártam, akkor még sima lakótelepi iskola volt, ma már az egyik legelitebb a városban. Nem körzetes. Egy iskola egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, egy másik nagyon rossz helyen van, és a maradék 2-3 között is nehezen tudnék választani. Olyan szép új fogalmakkal kell megismerkedni, mint napköziotthonos, iskolaotthonos, kisfelmenő de majd megszokjuk. Van ahol már elsőben is tanítanak idegen nyelvet, informatikát, van ahol harmadiktól, informatikát pedig csak ötödiktől. Van ahol választhatunk idegen nyelvet, van ahol nem. Van ahol képesség szerinti sávos tanítás van pár év múlva, de ezt talán egy helyen láttam. Jó lesz közelebbről majd megismerkedni a nyílt napokon a leendő elsős tanító nénikkel és akkor talán(?) könnyebb lesz a választás.

Nehéz hónapok elé nézünk és én úgy nem irigylem magunkat.

Szerző: gneke  2008.10.23. 23:02 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr57728976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napocska77 2008.10.24. 21:02:19

szia Erzsi!
Hát ez tényleg nagyon nem könnyű:-(
De azt hiszem én is hasonlóan gondolkodnék, nálam is a tanító személye lenne a döntő.
Jó ötlet a nyílt nap, ott megismerheted majd a leendő osztály főnököket.
Remélem, ha itt lesz az idő, Adrika szeretni fogja az iskolát mert jó osztályuk lesz.

Napocska77 2008.11.01. 21:37:26

szia Erzsi! Most látom, nektek is megújult a blogotok .
Nagyon szép lett ám!
Ági
süti beállítások módosítása