Nagyon kedves játékra hívott Bea.

Íme a játékszabály:

A feladat:

1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
3. 6 embernek dobd tovább a pöttyöst!

Elsőre megijedtem a feladattól, elsősorban azért, mert a kérdésekre ugyan ugrottak be azonnali válaszok, de minden kérdésre más előadótól, másrészt azért, mert igazán egy kedvenc előadóm nincs is, inkább kedvenc dalaim, zenei stílusok, amiket szívesen hallgatok, illetve olyan előadót próbáltam választani, akit mások még nem választottak (bizony kicsit körbenéztem és azt láttam sokak választották azokat akikre én is gondoltam).

Akikről emiatt nem írok: Ákos, Republic, Szekeres Adrien, Nox

De még így is sok kedvenc maradt, akik közül választhattam. Leginkább a magyar beat aranykorának dalait dúdolgattam a napokban, s hallgattam a zenéjét többek közt  az Illésnek, a Metrónak, Koncz Zsuzsának, az LGT-nek. Dúdolgatásaim közt magyar nóták is voltak, illetve operettrészletek. Általában a könnyű műfajt szeretem, (egyébként nem csak zenében, hanem minden művészeti ágban, filmben, könyvben, sportban), tehát a metallica teljes ága kiesett nálam.

S végül mégis egy kis csavarral oldottam meg a feladatot. Szabályosan is és szabálytalanul is. Tehát a szabály szerint a kedvenc énekesemként/együttesemként megjelölöm most Balázs Fecót és a Korált, illetve tágabb értelemben Balázs Fecót, mint dalszerzőt.

Másrészt nem tudtam kihagyni ebből a feladatból egyik kedvenc magyar filmemből készült albumot,  a Csinibabát  - ami tele van nosztalgikus zenével, mind-mind egytől-egyik igazi dúdolgatós sláger nálam, a film olyan időszakban készült és került a mozivászonra, amikor férjemmel még csak szerelmünk kezdetén voltunk. Örök szép emlék. Tehát ez utóbbi nem egy énekeshez kötődik, de talán szívesen olvassátok és dúdoljátok ezeket a válogatott idézeteket is. 

S jöjjenek a kérdések és a válaszok:

1. Férfi vagy, vagy nő?

"új arcok, régi mondatok,

új napok, szürke asszonyok"


"nyáron takarékos a "


2. Írj magadról!

"homok a szélben, lehet hogy az vagyok"


"Imádok élni, imádok élni, imádok nyári estén csillagokra nézni"....

..." Imádok adni, imádok kapni, imádok önfeledten boldogan kacagni."


3. Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?

"Nézd a föld forog tovább, és már nem bánt semmi sem"


"bárhogy is számolom, egy cseppet se bánt"


4. Milyen a jelenlegi kapcsolatod?

"Szeretlek, és melletted vagyok!"


"a szívem érted ég, örökké csak tiéd"

...

"..társ egy hosszú életen át.."


5. Most hol lennél szívesen?

 "egy felhőn ülünk fenn a város fölött"


"Pest megér egy estet"


6. Mit gondolsz a szeretetről?

"Szólíts az éjben, szólíts a szélben, szólíts a csöndben, és társad leszek.
És hogyha baj van, szólíts a bajban. Szólíts meg, és elmegyek."


"Fogjunk össze,Te szeress legalább!"


7. Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?

(ez több kívánság lesz...)

" a csönd volna jó, kicsit könnyebb napok"

"hogy szebb lesz a holnap"

"maradj velem, segíts nekem, vigyél haza, fogd a kezem"


"csak félig lenne meg az ami kell, a többi jönne már szép szerivel"

"Hozhat még elém az élet ezer pompás, új csodát"

 

És végül akiknek továbbgurítom a pöttyöst:

Anyahajó, RKriszta, Napocska77, Mária, Gabci, Zsibrák.

 

Szerző: gneke  2009.05.17. 22:26 4 komment

Címkék: zene játék szabadidő

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr961127644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.05.18. 09:44:07

Köszönöm, hogy szántál időt a feladatra:) A Csinibabát én is nagyon szeretem, lehet elő is keresem, rég hallgattam már:)

anyahajo (törölt) 2009.05.26. 21:00:37

Hú, vadul gondolkoztam, de az a helyzet, hogy én nagyon nem vagyok zenehallgatós ember (se a lakásban, se az autóban nincs hifink, de otthon is a férjem kapcsol rádiót és max gyerekcédéket hallgatunk), és ha, akkor sem úgy, hogy egyvalakit. Meg szöveg nélküli komolyzenét hallgattam régebben sokat. Vannak régről kedvenceim, mondjuk pl a Kaláka, de nem tudom betéve a szövegeiket. Lehet, hogy még filózok kicsit rajta, de egyelőre passzolom a labdát. Nem haragszol?

gneke 2009.05.26. 22:27:26

@anyahajo: Nem haragszok:-)
A pontos szöveg nekem is gondot jelentett - hogy én néha miket elhallok??? - szóval ahhoz zeneszoveg.hu kellett. Bizony az utóbbi időben nálunk is a gyerekcédék szólnak, érdekes lett volna mondjuk Halász Jutkával megoldani a feladatot:DDD
süti beállítások módosítása