Nem szívesen fogadok nevelési tanácsot olyantól, akinek

 - felnőtt lánya van ugyan, de 6-7 korában a szülők válásakor az apjának ítélt a bíróság, tehát anyuka un. "vasárnapi anyukának" nevezhető. ( ha nekem olyan férjem lenne, akitől válni készülök, biztos nem lenne az az erő, ami válásra bírna, ha a gyermekemről kellene cserébe lemondanom)

 - majdnem 3 éves lányát egymaga nem képes nevelni, említett nagytestvérre van elég sokszor bízva a nevelése.

 - ellát olyan tanáccsal, hogy egy gyermeket nevelni is kell, miután ezt ő még sosem tette meg. A sajátjaival. Bár mindkét gyermekét maximálisan jólneveltnek, egyúttal zseninek is tartja -  még a szikráját sem fedeztem fel egyiknél sem, de én biztos csak a saját gyermekimmel vagyok elfogult, azokkal a fránya neveletlenekkel. Bár a kétésféléves a Disney hercegnők nevét kívülről fújja, ellenben nem hallottam még tőle soha egy négysoros verset vagy dalocskát, vagy hogy valaminek a színét eltalálta volna.  

 - nagyon rossz hír: próbálkozik az én gyermekeimet nevelni, végülis valakin el kell kezdeni?

 - rossz hír, hogy az illető rokon, (mint tudjuk, ezeket az ember nem választhatja meg),

 - kisebbik gyermeke a gyermekeim unokatestvére

 - jó hír: nem nekem rokon, bár a férjemnek sem, mégis a családban van...

 - még egy jó hír: messze lakik, és talán elkerülhető a gyakori találkozás. Ígéretet kaptam rá, hogy igen, nem fogunk gyakran találkozni.

 

Egyébként jól vagyunk.

 Vannak szerencsére barátok, akik felnyitották a szememet, hogy ugye, nem gondolom, hogy ettől kellene gyermeknevelési tanácsot kérnem?

 

Szerző: gneke  2009.07.03. 21:41 3 komment

Címkék: család gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr61225321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2009.07.04. 00:14:51

Örülök, hogy kiírtad ezeket magadból! Ugye, hogy máris könnyebb és minden szebb? :)
Hallgass az ösztöneidre, azok sosem csapnak be! (vagy csak nagyon ritkán ;) )
Puszilunk!

Napocska77 2009.07.04. 16:37:08

szia!
Sajnálom, hogy van ilyen rokon, ez nagyon kellemetlen tud lenni. Ne engedd neki!
Én azt vettem észre, mindig azok szólnak bele (nálunk a család szerencsére nem szól bele, de idegenek már próbálkoztak), akik maguk nem képesek jól nevelni a saját gyerekeiket, nem boldogulnak velük, így inkább másokat "okítanak".
Az általad leírt példa is ezt mutatja...

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.07.08. 17:33:18

Tudod a gyereknevelés is olyan mint a foci, mindenki ért hozzá, akár van gyereke, akár nincs. A kéretlen tanácsokat én sem szeretem, pláne nem egy úgymond hozzánemértőtől..., és pláne nem szeretném akkor amikor a harmadik gyerekem nevelésén fáradozom, és az első kettő is láthatóan jól megy. Szóval fel a fejjel!!!!
süti beállítások módosítása