Múlt héten is táborban voltak nagyjaink, mégpedig  lovagi-hadi táborban.

Már tavaly is láttam ezt a tábort, de nagyon és egyértelműen fiúsnak gondoltam a  leírás alapján, azt hittem Adrikát egyáltalán nem érdekli, viszont Andort kifejezetten érdekelni fogják  az íjazás, kardozás, középkori fegyverek, lándzsa, dárda, a lovagok élete és az ehhez kapcsolódó kézművesség, a 14. század magyar történelme.

Mivel az idén is hirdették és szerencsére Adrika barátnőjének tavaly annyira tetszett, hogy az idén elsőként jelentkezett rá, így meg tudtam győzni Adrikát is hogy biztos neki is tetszene, próbálja ki (legfeljebb jövőre nem megy).

Azért ahogy vártam, Andornak volt nagyobb élmény - a tábor létszáma egyébként 39 fő volt, ebből mindössze 5 lány - de végülis mindketten jól érezték magukat.

Pénteken, utolsó nap itt is bemutatót tartottak a héten tanultakból, táncoltak, megvívtak egymással,íjaztak,lándzsáztak,csatacsillagoztak, és végül oklevelet vettek át, mely bizonyítja, hogy ők bizony hős lovagok:-)

 

 

Szerző: gneke  2010.07.13. 16:12 Szólj hozzá!

Címkék: szünet tábor andor adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr1002149404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása