Hasonlóan gondolkodunk anyukák!

A kérdésre először én is kérdéssel reagáltam. Mielőtt még félreértenénk egymást a gyerekkel és kiderülne, hogy mindenki mást ért sex alatt gyorsan megkérdeztem, hogy mit jelent az? (azért az apja igazán szólhatott volna előtte, ha már hetekig ezzel a kérdéssel nyaggatta a lányunk, hogy készüljek fel, mert megkapom én is ezt a kérdést és így amikor elhangzott, nem kellett volna néznem, ahogy kajánul vigyorog az asztalnál...).

Lányom szerint a sex az, amikor egy nő és egy férfi az ágyban meztelenül csókolózik. Nos, biztosítottam róla, hogy olyat szoktunk csinálni. De túl egyszerű lett volna az este, ha ezzel minden kérdésnek vége szakad, de nem, jött az újabb kérdés. Vagyis szerencsére mégsem. A folytatás így történt: és van még valami, amit meg akarok kérdezni, de az fúúúj olyan undorító, hogy fúúúj nem is merem megkérdezni, mert az még a csókolózásnál is undorítóbb. Itt visszakérdeztem, hogy miért olyan undorító a csókolózás? - Mert akkor egymás nyelvét a másik szájába dugják és fúúúj az  nyálas és ő olyat sosem fog csinálni a férjével. No erre gondolkodás nélkül vágtam rá, hogy de igen, fogsz. Viszont nem  hangzott el a kérdés, arról a bizonyos dologról, ami még a nyálas csóktól is undorítóbb. Nagy megkönnyebülésemre.

Még aznap este megfejtődött a titok, miszerint hol-hogy születik a kisbaba. Jónéhány éve még boldog voltam, hogy abban a bizonyos könyvben az a mondat, hogy a lányoknak van olyan nyílásuk amin keresztül születik a baba tökéletesen kielégíti és nem érdeklődik a nyílás holléte felől. Most lassan 9évesen  kilogikázta, hogy hol lehet az, hiszen csak eggyel van több nyílás a lányok testén mint a fiúkén. Ez a kérdés is megoldódott. Épp idejében. 

 

Szerző: gneke  2011.07.04. 18:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr623039018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása