Lilitől kaptam ezt a díjat,  ami bizony kötelezettségekkel is jár.

Szívesen megosztok pár dolgot, titkot magamról. Igyekszek olyan dolgokat írni, amelyekről eddig bölcsen hallgattam, kevés kivétellel.

 

1. Első titok, mindennek kezdete, mégpedig a születés. Az én születésnapom 13-a, és abban az évben péntekre esett. Szoktam viccelni, hogy bolond hónap bolond napján születtem. Ez vagyok én.

2. Másodikként mondom el, amit véletlen elárultam Cucka blogjában, mikor ugyanezt a feladatot és ugyanezt a díjat kapta: rettegek a szárnyasoktól. Nem mint ételtől, hanem aminek tolla van. Szerintem belehalnék ha hozzámérne egy. És nem vicc, gyermekkori rémálmaim végződtek azzal, hogy hozzámért egy tőlem jóval magasabb tyúk, kakas, mire felébredtem nagy visítva. Nem tudom honnan ez a rossz élmény.

3. Néhány éve az nlc honlapján volt egy fórum, a címe: gömb vagy kocka. A fórumindító testvére, barátja nem emlékszem pontosan kije jelentkezett egy állásra és ezt a kérdést tették fel neki a meghallgatáson. A fórumindító pedig aggódott, hogy mi lett volna a helyes válasz? Azt kiderítettük, hogy itt nincs helyes válasz, csak ebből a válaszból következtetni lehet bizonyos tulajdonságokra. Miért írom le? Ha én ezt  a kérdést kapnám, kapásból vágnám rá: gömb. Számomra az a legtökéletesebb forma, azt hiszem ez jellemez is, hogy mindenben a tökéletesre, tökéletességre törekszek, legyen minden kerek körülöttem. Bár megjegyzem, a kockahasnak jobban örülnék, ebben viszont egyre inkább a gömbformát közelítem. Széltem-hosszom egy.

4. 5 éves voltam, mikor legelőször nyaraltunk a Balatonon, mégpedig keresztszüleiméknél, akik addigra hozták olyan állapotba az Almádiban épülő házukat, hogy vendégeket tudjanak hívni. Mint kisgyerekes családok, Veszprémbe is mentünk az Állatkertbe. Az állatkert kapujában volt egy könyvárus. Keresztapám mondta, hogy válasszak egy könyvet. De az is lehet hogy ő választotta. A címe: Öveges József: Színes fizikai kísérletek a semmiből. Keresztanyám ott azonnal össze is veszett keresztapámmal, hogy 5 éves gyereknek ilyen könyvet választani??? Nos, az első végigolvasott könyveim egyike volt, mikor már olvasni tudtam, és a kísérletezés iránti rajongásom talán valamikor ott kezdődhetett. Igaz, nem a fizika hanem a kémia felé, de mindenképp ilyen pályát szerettem volna. Vegyész lettem, de nem ezzel foglalkozok, papírok közt tengetem életem. Ma már nem is tudnám elképzelni, hogy kutatással, kísérletezéssel foglalkozzak, szerintem nehezen összeegyeztethető a családdal, az nagyon elszántaknak való. Nem vagyok karrierista.

5. Be kell valljam, gömbalakom annak is köszönhetem, hogy sportolni bizony nagyon nem szeretek, mondhatni lusta vagyok. Hol vannak már azok az évek, mikor falusi nyarakon mamámék szomszédai kákabélűnek csúfoltak??? Engem a városi lányt!!! Ami viszont nagyon érdekelt mindig az a logikai feladatok, keresztrejtvények, számok világa. Apukám mellett tanultam meg keresztrejtvényt fejteni, (egyébként a vegyjeleket is ebből tanultam meg), és a logikai rejtvények iránti szenvedélyemnek köszönhetem, hogy 15 éve nyertem egy tv-vetélkedőben, aminek a fődíja egy floridai út volt. Életem egyik legnagyobb élménye, magam erejéből, nem a szerencsének köszönhetően utazhattam külföldre.

 

A díjat tovább is kellene adni. Most jön a sablonszöveg, hogy viheti bárki aki szeretne magáról megosztani titkokat. Többen megkaptátok már ezt a díjat, így szoros értelemben senkinek nem adom át. Viszont jó szívvel ajánlom Martine Nagyszoba blogját - szórakoztató, gondolkodtató, kikapcsolódok ha olvasom. És 5 újabb titkot is szívesen megtudnék róla;)

 

 

 

 

Szerző: gneke  2012.05.22. 23:17 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr1004532840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2012.05.23. 09:23:04

2.A madarakat én sem csípem... talán a pingvinnel nincsen semmi bajom, de ő mondjuk nem az a tipikus madár:)
3. én inkább kocka:) szeretem az egyenességet, az egyszerűséget, a legrövidebb-leggyorsabb megoldásokat, bizonyos fokig azt is, hogy ha valamit valahová leteszek akkor az maradjon is ott, a gömb elgurul, a kocka nem. Nekem a kocka ezt jelenti.
5. keresztrejtvényfejtést én is apukámtól tanultam. És a vegyjeleket meg autójelzéseket meg a rejtvényből.

gneke 2012.05.23. 22:54:41

@PBea: Régóta tudom, hogy vannak közös vonásaink:-)

gneke 2012.05.23. 22:55:16

Martine: köszönöm itt is, hogy írtál 5 titkot magadról!
süti beállítások módosítása