Akartam írni, hogy kikapcsolódunk, de azért ez nem mindig igaz. Csak majdnem.

Volt egyszer egy hegedű fellépés, két gyerek, majd volt látogatóba G.mama nálunk, és véget ért a nevelési, már csak apa és én megyünk hogy elmondják mi történt a pár alkalommal, mit szűrtek le.

Volt két osztálykirándulás.

Andoréké Egerben, ahová vonattal mentek, Adrikáéké Hollókőn, ahová busszal mentek. Tanulságos volt mindkettő. Andor most először ült vonaton, úgymint MÁV, mert kisvasúton ült már többször is, pl a Szalajka-völgy felé, a Mátrában Gyöngyös és talán Mátraháza közt, és a fővárosban, a gyermekvasúton. Mivel most átszállás is volt benne, este boldogan mondta, hogy már négyszer ült vonaton:-) Azt hiszem azt  a részét sikerült túlparáznom, hogy mi lesz vele, mégiscsak jobb lett volna busszal és áldoztunk volna rá több pénzt, csak vigye őket oda ahová kell - ráadásul Debrecenben aznap szakadt az eső szinte egész nap - nem úgy Egerben, illetve Hollókőn. Mindkét gyerek saját bevallása szerint kb,. 5 perces eső volt.

Andorék egész napos menetelésének  az eredménye később jelentkezett. Vízhólyag a talpon, kínzó hátfájás. Kényelmes cipőben. A hátizsák lehet, hogy tényleg nagyon tele volt, de egész napos hideg élelem, innivaló, ruha, esőkabát kellett bele. Viszont az élmény hatalmas volt - bizony utoljára 8 éve, másfél éves korában volt Egerben, alig két éve átutazóban Szilvásvárad felé. Sőt, ők még fagyizni is tudtak, erre mi aznap Debrecenben gondolni sem mertünk. A vár igazi fiús dolog, a Minaretet csak megnézték, nem mentek fel rá, de a varázstorony is nagyon tetszett neki.

Adrikáék Hollókőn jártak. Ott is velük még csak "beugróban" voltunk, és a várat meg sem néztük (én háromszor voltam Hollókőn, közben több napot is, de egyszer sem mentem még fel a várhoz, talán egyszer le is volt zárva). Adrikáék pedig a legtöbb időt ott töltötték. Talán két órát voltak  a faluban. Megnéztek egy tájházat, a babamúzeumot és még valamit említett. Napsütéses melegben lett volna igazán jó, mert emlékszem az osztályfőnökök terveztek valami játékot a várban is. (tavaly számháborúztak is). Mondanom sem kell, hogy este mindketten 7 órára érkeztek meg, egyikhez a sulihoz, másikhoz az állomásra kellett megérkezni. A nagyállomás pedig most megközelíthetetlen, persze hogy a villamospálya építés miatt...épp aznap lett lezárva a pályaudvar előtti tér.

És volt a héten még egy évzáró is, Áronkáéknak. évzáró és 12 gyereknek ballagás is. Szép volt, jó volt, elmentünk, megnéztük, jövőre lesz igazán izgalmas. Bár érdekes volt azért, mert 3 éve az egyik óvó néni volt Andoré és teljesen más műsort adtak most elő, ez számomra mindig megnyugtató, hogy vannak ötletek, új  dolgok. Ugyanis mióta oviba járunk láttam már pár ballagást, Adrikáéknál is kettőt, Andornál is kettőt és Áronkáé jövőre így  a hatodik lesz...

Végképp kialakulni látszik a nyarunk. Munkahelyen is meghirdették a nyári táborokat, azzal kezdünk. Három hétre írattuk be őket, Áronkát egy hétre, együtt lesz a tesókkal. Majd beszámolok róla, ha már járnak, hogy mit választottak és miért. Mi pedig a 21 nap szabadságot szépen elosztottunk másfél hónapra, és egy hosszú hétvége is lesz, tehát remélem kipihenten kezdjük a szeptembert.

Most pedig ünneplés következik, apa szülinapos. A gyerekek készültek. Adrika összehozott egy power point-os bemutatót, fényképekkel, és saját költésű verssel, Andor rajzolt, Áronkával megígértettük, hogy ma nagyon jó kisfiú lesz:-)

És még gyermeknap is van. Lennének jó programok a falunkban is, de az időjárás nem a legmegfelelőbb. Marad a társasozás.

Szerző: gneke  2013.05.26. 14:53 4 komment

Címkék: születésnap apa nyaralás tábor hegedű andor áron adrienn

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillencs 2013.05.27. 13:58:27

Végre, végre be tudtam hozzád lépni, hát ne ment egyszerűen.
Annyira szép és annyira megható, beleborzongtam az írásodba, ölellek
Biborlili

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2013.05.27. 15:28:53

Valóban egy felé jártunk a gyerekeiddel:) sőt... Szilvásvárad helyett először majdnem Egerbe mentünk mi is, utolsó pillanatban változtattuk a várnézést biciklizésre.

Apának boldog szülinapot! aranyosak a gyerekek, hogy így készülnek:)

A nyaratok biztos jó lesz! Sok pihenést, és együtt töltött perceket kívánok Nektek!

Áronka is ottalvós táborba megy? vagy ezek csak nappali táborok?

gneke 2013.06.02. 14:07:23

@PBea: Hasonló ízlésünk van, egyfelé járunk. Épp beszéltük Atival, hogy miért mindig a dunántúlra megyünk nyaralni, Hát azért, mert elvileg ez az É-i Középhegység olyan közel van hozzánk, hogy ide egy-egy napra is el lehet menni. Íme erre példa a gyerekek osztálykirándulása - de én épp ezeket ugyanígy megéltem anno.
nem, nem ottalvós táborok, csak napközis, 8-16-ig. nagyon jó ottalvósok is vannak, de itt Debrecenbe nem szeretném őket ottalvósra küldeni a város másik végébe, ami meg messzebb van azt meg vagy 12-14 éves és nagyobb gyerekeknek hirdetik, vagy van egy ami határozott úszástudást igényel. Tehát kilőve.