Évfordulós nap a mai: 10 éves lett Andor!

Így ma többször is nosztalgiáztunk, én épp elcsíptem a monitoron a 8.20-at és ugrottam egyet örömömben ahelyett hogy felvisítottam volna, reggel-délben-este arra gondoltam, hogy milyen nagyon szép őszi nap volt, mikor megszületett. Milyen kár, hogy nem lehet ilyenkor az egész napot együtt tölteni és csak este tudunk kicsit ünnepelni a szigorúan a szülinapján megvágott tortával. Tegnap doktor néninél voltunk, aki megmérte - 141 cm és 34 kg - mikor is lett ekkora???. Édes, szeretnivaló, jólelkű komoly nagyfiú! A második x-be lépett.

Még nagyon-nagyon sok boldog szülinapot kívánunk Neked! És legyen a 10-ből legalább 100!

Szerző: gneke  2013.11.26. 23:21 2 komment

Címkék: születésnap andor

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr725659901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2013.12.01. 13:53:40

Nagyon boldog Tizedik szülinapot kívánok Andornak! Remélem jól telt a napotok :)

gneke 2013.12.01. 17:33:41

@PBea: Köszönjük szépen! Jól és fáradtan...
süti beállítások módosítása