Nem is tudom mit írjak hogy kezdjek neki.

Pocsék volt a február, részleteztem, nem ismétlem. Nem írtam mindenről, pl arról sem, hogy múlt vasárnap kiderült, hogy Apa nagymamája, a "dédi" nagyon beteg. Nem írtam róla, mert nem tudta a dédi mennyire beteg, és nem akartam, hogy bármilyen formában is megtudja, hogy nem epeköve van, mint amit mondtunk neki, hanem attól sokkal, de sokkal rosszabb, műthetetlen...De azt én sem gondoltam, hogy nem kell sokáig titkolóznunk.

Egy órával ezelőtt még élt...

Nincsenek szavak, csak az emlékezés.

Nyugodjon Békében!

Szerző: gneke  2014.03.04. 20:33 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr535843588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2014.03.05. 09:10:57

Részvétem a Családodnak és sok erőt az elkövetkező időszakra!
Ölellek!
süti beállítások módosítása