Mosolyogva olvastam az elmúlt hetekben több blogbarátnő blogjában az első, második hajvágásról, miközben engem is foglalkoztatott a gondolat, hogy meg kellene ejteni Áron életének első hajkurtítását.

Hagyomány szerint az első  néhány hajvágást (hahahaha) én követtem el a gyermekeimnél, most is én próbálkoztam. Adrikánál, Andorkánál határozottan emlékszem, hogy az első vágás nem járt sírással - hát most ezt nem mondhattam el. Túl jól sem sikerült, több helyen bele is vágtam, és ott ahol nagyon kellett volna (fülecske fölött) nem sikerült igazán a vágás. De azért látszik a különbség, igazi hosszú tincsei voltak már, most azért rövidebb.

 

 

 

Betöltötte a 16 hónapot, amiről nekem mindig az ugrik be, hogy Adrikának ennyi idősen már megszületett a kisöccse. Emlékszem az akkori szülés előtt mondtam a védőnőmnek, hogy mennyire sajnálom, hogy már nem egyedül csak vele fogok foglalkozni, pedig most kezdek olyan jól ellenni Adrikával - akkor azt mondta a védőnő, hogy ez azért van, mert most nyílik az értelme, már lehet élvezni a vele való foglalkozás gyümölcsét.

Valahogy most is így vagyok, annyira szép korszak ez, hihetetlen gyorsan fejlődik most Áron. Annyira jókat lehet vele játszani, olyan huncut. Minap az Andorka játékmobiljával játszott, nyomogatta a gombokat, ami ilyenkor zenél, telefoncsengő hangot ad ki. Egyszercsak megjelent Andor, Áron gyorsan elrejtette a telefont mintha nála sem lenne, majd a biztonság kedvéért bújt hozzám. (persze Andorka nem haragszik érte). De nagyon tetszett, ahogy le lehetett olvasni a viselkedéséből, hogy mi jár a kis fejében:-). Szintén a héten történt: kipakolt néhány kispólót a szekrényéből. Mondtam, hogy tegye vissza a helyére. Hát az a próbálkozás....-) Csúcs volt, annyit nevettünk rajta anyukámmal...Szereti az ajtókat bezárni, helyre tenni a dolgokat, megérti ha mondjuk, hogy nem szabad, bár nem mindent;).

Kedvenc fürdéses elfoglaltsága, hogy a játékát belemeríti a vízbe és nézi hogyan  csorog le róla víz. A napokban kapott egy kis homokmalmot/vízimalmot és nagyon tetszett neki, hogy a fürdővizét azon keresztül töltöttük fel és persze hogy forogtak a kerekek. Nézte is hogy hová tűnik a víz, amit a tölcsérbe öntünk:-) Felfedezős korszak!

Még mindig nagy kedvencek  a gyümölcsök. Most kezd érni a nektarin, nagyon szereti, félévesen az első gyümölcse az őszibarack volt, ez azóta is nagy kedvenc. A piros kerek "almák" után most a másik kedvenc az "aburta" ami nem csak az uborkát, hanem a paprikát is jelenti. A héten a spájzban talált cukkinit kezdte el rágcsálni, mutattam Apának az eredményt: Áron a spájzban járt (több helyen megkezdte a héját rágcsálni, beleharapdált, ahol tudott).

Eljött viszont a dackorszak is, ami azzal jár nála, hogy a fejét üti a padlóhoz, amennyiben nemet mondunk neki. Többször egymás után - csak úgy koppan (rossz hallgatni)! Persze ez nagyon fájdalmas lehet, jön is a sírás!

Amire nagyon rászokott még és nem tetszik: ütögetés. Engem, tesókat...

És 16 hónaposan megtörtént: Első puszi egy tőle 2 héttel idősebb kislánynak! Nagyon szépek voltak együtt :D

 

 

 

Szerző: gneke  2009.07.12. 00:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr961241130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása