Pénteken Adrika első igazi iskolai sz.é-n voltam. Kezd már világossá válni, hogy mire is jár piros pont, mire csillag. Azt eddig is tudtam, hogy 10 piros pont egy csillag, de csillagot hibátlan munkára is lehet kapni.

Adrika matekból eddig kétszer hibázott. Egyszer órán kaptak olyan feladatot, hogy aki mindet jól megcsinálja az csillagot kap, aki egyet hibázik az piros pontot. Persze rögtön hibázott egyet. A másik hibát hétfőn követte el az első tudáspróba írásánál - így nem lett 100% a teljesítménye - csak 98%.

Gondolom ennek mindenki örülne ha a saját csemetéje ilyen szépen teljesítene. Én is örülök, örültem, de azért a hiba láttán a fejem fogtam...

 

(tanító néni is egy kérdőjellel látta el)

Témakör a több-kevesebb, ehhez kapcsolódva relációs jelek írásának tanulása.

A dolgozatnál minden jól rajzolt (és helyesen használt) relációs jel ért egy pontot, a végeredmény megadása százalékban. Hibátlan dolgozat csillagot ért,  egy hiba pirospontot.Ez az eredmény már szerepel a tájékoztató füzetben is.

Lássuk az eredményt:

Örülünk neki:-)

 

Szerző: gneke  2009.09.27. 21:19 Szólj hozzá!

Címkék: tanulás iskola adrienn

A bejegyzés trackback címe:

https://gaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr871411523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása